Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer. Pracuji jako svářeč v hale kde pracuji je pouze 9 stupnu a méně. Existuje pod montérky nějaké oblečení s ohřevem? Četl jsem nabídky ale za cenu přes 3000kč to je hodně něco jiného. Děkuji.
Když jsem dělal asi před 10lety cca 2roky na servisu. opravoval jsem náklaďáky a přívesy. tak v zimě jsme tam měli kolikrát taky pěknou zimu. kolikrát byla hala otevřená z obou stran celou šichtu, (nešli zavřít vrata z důvodu že dva kamiony zasebou byli už moc dlohý) tak jsme to řešili tak: zimní boty, jedny nebo dvoje tepláky a dvě mikyny a monterky , případně vaťák. a teplo bylo i když se nedělalo
To se musi jo dore pracovat s takovym materialem na sobe.
Ale ted vazne.
Preci jenom v dnesni dobe musi existovat neco v cem je teplo. Ono existuji i ohrivace na benzin, pouzivaji je myslivci a ruzne jine vychytavky (RUM).
Hlavně je tam problém,že funkční prádlo je umělina a to je při svařování špatné. Stačí jedna kulička a prádlo za x100 korun je v háji.
Jako svářeč jsem pracoval něco přes 10 let a měli jsme podobné problémy s teplotou na hale. Stačilo navážet materiál a teplota byla taky na 10ºC. Jako oblečení je nejlepší 100%bavlna, proto bavlněné triko, flanelová košile upravená na zádech ze dvou vrstev a mezi byl všitý ledviňák, navrchu svářečská blůza a a natom ještě celokožená halena. Na nohách jegrovky a a svářečské kalhoty. Pořádné bavlněné ponožky a svářečské "perka". Klidně i kožené kamaše.
Vaťák je nevhodný, ten vydržel tak týden a "shořel". Problém je v tom, že člověk nemůže být nabalený jak pumpa na zimu, protože zepředu je vedro a po zádech táhne mráz, proto ty upravené košile na zadní části a ledvinách. Kožená blůza nepropouší teplo ven a ani dovnitř a hlavně nehoří. Stejně se ale prosadila vyšší teplota, kvůli kvalitě svárů. Na rentgenech byl kolikrát problém s porovostí svárů.
Ta halena třeba taková evashop.cz/...