Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, chtěla bych poprosit o pomoc. Moje matka měla objednanou sanitu na převoz do nemocnice na příjem k operaci. V danou hodinu, ani později sanita nedorazila. Když jsme se dotázali na jejich dispečinku, bylo nám řečeno, že tam řidič byl a že se nedozvonil. Prý dal do schránky lístek. Ve schránce nic nebylo a vím na 100%, že moje matka byla připravena již mnohem dříve, než byla stanovená doba. Vím, že řidič na matku nezvonil, nejspíš tam vůbec nebyl. Nemohu to ale dokázat. Jak se mám v takovém případě bránit? Nakonec se musel manžel uvolnit z práce a matku do 50km. vzdáleného města odvézt. Dopravní služba ji tam odmítla dodatečně odvézt, že nemá sanitu. Prosím poraďte jak se bránit a jak se dá zjistit, jestli si neuskutečněnou cestu dopravní služba vyúčtovala? Děkuji za odpověď V.J.
Hmm. Tohle je divné. Je v jejich zájmu pacienta odvést. Vím to podle sebe. Mě vozí každý týden. Máme tu problem se zvonkem - je na špatně viditelném místě. A řidič proto dělá všechno možný, aby mě sehnal (teď mají na mě mobil a je to v pohodě).
Pochybuji, že si tuto službu vyúčtovali. Když přijedou s pacientem do nemocnice, tak jdou s převozním lístkem k okénku na přjem pacientů. Tam se vše zapíše. Takže když by nikoho nepřivezli, tento pacientem by někde musel chybět.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.