Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Samotná perla ke koupi

Od: lukas126® odpovědí: 35 změna:
Dobrý den,
nevím už kde hledat, letos slaví mamka a s taťkou 30. výročí svatby, tedy svatbu perlovou. Rád bych mamce zakoupil k výročí perlu. Jelikož jsem student, nechci kupovat nic za několik tisíc. Rád bych pouze obyčejnou samotnou perlu bez jakéhokoliv kovu. Na internetu jsem nic nenašel. Nevíte někdo, kde by se dali perli pořídit, eshop nebo obchod v blízkosti Českých Budějovic, Písku a Strakonic?
Předem děkuji za odpověď

35 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

5x

Perla splněných přání

extra-shop.cz/...

hodnocení

Děkuji za tip, bohužel s tímto produktem….nevím jak to nazvat, přijde mi dost hnusné tu perlorodku usmrtit a pak vyhodit do koše
ladis*

Tak si pak nekupuj perly :)

A prase usmrtit a sežrat ti už hnusné nepřijde?

"...přijde mi dost hnusné tu perlorodku usmrtit a pak vyhodit do koše".

No ale ono to jinak nejde. Když to neuděláte Vy, musí to udělat někdo před Vámi. Na rozdíl od diamantů se perly nedají těžit v lomech.

ladis - Já tazatele chápu. Já jsem vyložený masožravec, ale zabít zvíře bych kvůli tomu taky nedokázal (pokud by mi nešlo o život).

hodnocení

Ano, přesně jako @magdon to mám stejně. @ladis já ty zvířata zabíjet nebudu ani nechci. Když se koupí perla tak nikdo neví zda-li ta perlorodka ještě je nebo už ne. Každopádně nebyla usmrcena jen kvůli mé maličkosti

Kolega by vám řekl : Nechal bych vás půl roku žrát holé brambory. Pak byste to prase uškrtili i holýma rukama...

ladis*

:-D

jojo taky si říkám, ze nechat vychcíp@t hladem ty šampónky by nemuselo být špatný z hlediska genofondu Evropy

protože lidí, co nechávají špinavou práci jiným, a ještě ti se tím pochlubí, rapidně přibývá a obávám se, že to jednou skončí dost nepěkně, a to ani nemyslím, že nás sem přijdou umlátit klackama ty "přítodní" národy ;/))

hodnocení

2x

Zkuste se podívat sem.

17.05.21 18:37
hodnocení

Díky

liska5
hodnocení

0x