Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace Mountfield

Od: suzymon® odpovědí: 12 změna:

Dobrý den, už jste někdo něco v tomto obchodě reklamoval a jak to probíhá? Koupila jsem tam solární sprchu a dole u toho "šroubu" co se nazazuje hadice to začalo stříkat. Napřed málo a pak silněji, tak jsem myslela, že je ten ventil málo utažený , trochu s ním pootočila a zůstalo mi to v ruce a zbytek zapadl dovnitř těla a samozřejmě už to nejde našroubovat zpátky, protože se nemohu dovnitř toho těla z druhé strany dostat. Tak bych chtěla znát něčí zkušenost, jak to v tomto obdchodě probíhá, jestli jsou ochotní, nebo jestli dělají nějaké obštrukce. Jestli výrobek (v tomto případě byl zřejmě vadný) hned vymění, nebo jestli opravují a jak dlouho to trvá. V Lidlu problémy nejsou a bez problémů vrátí peníze, nebo předmět vymění. Ale v tomto obchodě jsem kupovala poprvé, tak bych se ráda napřed poučila. Děkuji za odpovědi.

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ben®
hodnocení

4x
avatar ben

Dobrý den, pokud jste stále utahovala víc a víc, tak to asi prasklo - a to je závada mechanická způsobená uživatelem a na to se záruka nevztahuje. Obávám se, že jsem Vás nepotěšil. Zdravím!

Asi to bude kus od kusu. Ale také se obávám, že to "hodí" na mechanické poškození uživatelem... Ale za pokus to stojí.

zbys*
@ben:no to bylo "tehdá". Nevěřím,že to neuznají jako reklamaci.
hodnocení

No já to stále neutahovala, neboť mi ten čudel zůstal v ruce. Kolem něj stříkala ta voda a tak jsem se podívala zblízka a viděla jsem, že je tam jaksi nakřivo, tak jsem s tím jen trochu pohnula a vypadlo to z druhé strany. Ta hadička. Podařilo se mi vytáhnout ten závit tou dírkou ven a tak jsem mohla vidět, že je strašně krátký a tak to drželo jen asi na dvou závitech. Proto to také asi stříkalo kolem, protože místo ještě zabralo to těsnění zvenčí, které nemohlo těsnit, jelikož už tam nebyla pak žádná vůle, aby se zbytek toho systému mohl solidně přitáhnout a proto ta voda tekla kolem. No já to zkusím, když mi to neuznají, taky se z toho nezcvoknu :-D. Jsem poučená v tomto obchodě už nakupovat nikdy nebudu. Ale já jsem to tušila. Den předtím, než jsem to šla koupit jsem o tom napsala jednomu rádci do vnitřní pošty. A psala jsem mu, že se obávám, že to bude nějaký šmejd. Oni se tam chlubili, že to bylo vyrobeno v ČR, a toho jsem se právě obávala a jak je vidět, právem. Je to odfláknuté. On by to možná šikovný chlap s příslušným nářadím opravil. Ale to by chtělo odříznout ten spodek, pokusit se to pořádně přišroubovat a něčím rovnou zavařit, aby se to nemohlo vyvléknout, protože to šroubení nastavit nepůjde, a pak tam zase zpátky přivařit ten spodek. No uvidíme, já budu žádat o opravu, ne o peníze zpátky. Tak uvidím, jak se k tomu postaví oni.

 

zbys*
hodnocení

3x
Pro práci ve firmě kupujeme jen "značkové" stroje.Ale už se mě několikrát stalo,že poddaný chtěl půjčit pickup že potřebuje odvézt na reklamaci stroj, většinou sekačku a nikdy žádný problém nebyl.Mountfield je velká firma a solární sprcha stojí pár kaček,myslím si že problém s reklamací nebude.

 

asd1
hodnocení

2x

Mtf. obecně - draze prodává laciný čínský zboží. "Profi stroj" je v reálu obyčejná levná čína.

Jak se postaví k reklamaci šmejdu je otázka, dá se čekat že vyřízení bude trvat měsíc a dozvíš se že "mechanické poškození" a nazdar (pak by se musel dělat znalecký posudek a reklamovat s nim). Ale jde o pár korun, možná to vymění hned bez keců abys u nich zůstala, dost lidí totiž už procitlo a utíkají kupovat jinam, tak si ten zbytek potřebujou udržet (jinak hrozí že se jim to sesype)

hodnocení

No, možná kdyby to vyrobili v Číně, tak by tak nešetřili na délce toho šroubení. Všechno je to z obyčejného plastu. Tahle byla ale vyrobená v ČR, to teda uváděli. Výrobce Garsys. Normálně je její cena přes dva tisíce, měli ji v akci za 1490Kč. Takže když to vyhodím, nebude to tolik bolet.;) Ale chudáci lidi, kteří za ten šmejd dají přes dva tisíce a stane se jim to co mně.

 

hodnocení

2x

Určitě to zkuste reklamovat.

V zásadě dbají na dobrou pověst, ale záleží na lidech. Sama jsem cca před měsícem řešila situaci až na jejich "ústředí", ke své spokojenosti, ale v místním Mountfieldu se mi nikdo neomluvil - pouze mi zavolali a vyřešili to "od TEĎ" - tzn. nechtěli nic slyšet,, jak to probíhalo předtím, ale začali jako kdyby znovu.

Pokud neuspějete v prodejně, zkuste ještě podporu on-line na jejich stránkách, tam je snaha mnohem větší.

(vpravo dole)

Reklamace Mountfield
hodnocení

Aknelko, děkuji. Já to napřed zkusím v tom Nymburku, kde jsem ji koupila a uvidím, jak se budou chovat. Ale moc si od toho neslibuji. Pak to zkusím podle Vašeho odkazu. Ještě jednou děkuji. Ale ten odkaz který jste vložila, nefunguje, mohla byste dát jiný? Zkusila jsem vyhledat FAQ kontakt, ale moc nerozumím, jak bych je oslovila.

To není odkaz, ale výstřižek z obrazovky, asi jsem se špatně vyjádřila.

Načtete si jejich stránku: mountfield.cz/.... A pak kliknete na to zelené vpravo dole - "Máte dotaz?".

Ale nejdřív bych zkusila se domluvit přímo s nimi, v obchodě.

hodnocení

Aha, tak tomu už rozumím. Díky. *palec*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]