Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Cena Právníka

Od: cacaca odpovědí: 10 změna:
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat.
Dal jsem právníkovi zkontrolovat dvě nemovitosti ( dle katastru). A dva už ověřené dokumenty.
Cena je 12000 Kč.
Přijde mi to celkem dost. Jakou máte vy zkušenost

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Co to je zkontrolovat nemovitosti dle katastru? To je volně přístupné z netu. Zdá se mi to hodně, ale jak píše kolega, nevím co právník měl dělat přesně.

hodnocení

1x

Na faktuře přece musíte mít rozepsáno, za co vše platíte. Pokud nemáte, vyžádejte si podrobný soupis, ať víte, za co vše to bylo. Do toho nikdo z nás nevidí. Stejně tak nikdo nevidí, co s tím měl právník za další práci, kolik času nejen přípravou nad tím strávil.

cacaca
hodnocení

Není tam napsáno nic jen cena.

hodnocení

1x

Nemovitost si podle katastrálních map dokážu zkontrolovat sama, k tomu není právník třeba.

A pokud je nějaký dokoment už jednou OVĚŘENÝ, proč by ho měl znovu právník kontrolovat? To ověření je tam určitě potvrzené.

Jinak žádný právník Vám nemůže dát papír, kde je jen napsáno, že mu máte zaplatit určitou částku. Musí to být rozepsané, kde to třeba hledal, jak dlouho, případně i cesty do nějakého archívu apod. A právě tohle by měl dobrý právník vědět.

Dejte si tedy vypracovat, co všechno pro to udělal, kolik času do toho dal, kde všude byl...Vím, právníci jsou drazí, ale tohle se mi zdá opravdu hodně. Zatím neplaťte a požádejte o rozpis práce. Jaga.

id

To je pro mne novinka. Je to vaše zkušenost v poslední době nebo jen vaše doměnka? Využila jsem právníka před 3 lety a zkušenost má je ta samá jako u tazatelky. Jenže na netu jsem si našla jeho ceník, tak jsem na hrubo si částku spočítala předem.

krtek6
hodnocení

0x

Vzhledem k tomu, že si právnicí berou 1000,- za podrav mi to nenormální nepřijde...zároveň však říkám, že by to normální být nemělo :)

jurajjuraj*

ja teda jeste u pravnika za pozdrav neplatil

hodnocení

0x