Nejste přihlášen/a.
Teď jde o to, jestli ten rozum dostala předtím, než zaplatila. Ta suma se mi zdá na dobírku nějak moc vysoká. To většinou neakceptují, musí se platit předem. Tak jestli už zaplatila, tak ať raději balíček vyzvedne, protože tohle vypadá na pěkné "šmejdy" a když si ho nevyzvedne, nebude mít vůbec nic. Pak se může pokusit odstoupit od smlouvy, nesmí balíček vůbec rozdělávat a musí jim ho poslat zpátky. Napřed ovšem domluva s prodejcem. Pokud by to byla dobírka, tak by možná šlo to nevyzvednout, a pak zaplatit nějakou pokutu, která bude při srovnání ceny za balíček, mnohem nižší. Jiné problémy mít nemůže, jen ty, že přijde o peníze.
Když tu objednávku odesílala, souhlasila tam s nějakými obchodními podmínkami, ty by si měla nastudovat. Jak je to tam s odstoupením od smlouvy, penále a tak. JInak udělala dobře, že jim poslala e-mail, že odstupuje. Z hlediska pošty se nestane nic. Zásilka bude na poště, pošta se asi ještě několikrát, nebo minimálně jednou připomene, ale pokud si balíček paní nevyzvedne, tak jej vrátí nazpět na adresu odesílatele, zřejmě tedy eshopu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.