Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Změna druhu povolání v dospělosti - studium

Od: homersimpson odpovědí: 3 změna:
Zdravím, zajímalo by mě jestli v dospělosti je možné na stará kolena si změnit povolání prostřednictvím prezenčního studia například, když absolvent ve 26 letech vystuduje IT, ale zjistí, že by ho daný obor v pracovním životě nebavil tak se rozhodne studovat, dejme tomu například filosofii.
A tím pádem by mě taky zajímalo zda lze prezenčně studovat po 26 a jestli si za to musí student platit drahé částky za každý semestr.

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Možné to asi je, ale stejně si myslím, že každý člověk se snaží získat poznatky a vědomosti tam, kde ho to baví, kam ho to táhne. Když vím, že IT mě nebaví a bavit nebude, proč to studovat?

Příkladem je vnuk. Ve 2 letech uviděl první vlak a byl konec. Jedině vlaky! Vystudoval železniční průmku, zvládl několikaměsíční kurs a dneska pracuje jako výpravčí. Je to jeden z mála lidí, o kterých vím, že se do práce vyloženě těší a navíc umí o vlacích nádherně vyprávět.

Proto můj názor je, že by se každý měl včas rozmyslet, co by ho v životě bavilo. A nezkoušet kdeco jen tak bajlajoko.. Já vím, v 15, když jde člověk do učení nebo na školu, občas ještě neví, co si počít sám se sebou, ale po SŠ už by měl mít v hlavě jasno, je starší, rozumější. Proto dospělý člověk, který bude studovat do důchodu a pořád neví, co je to pravé, nebude určitě pro společnost žádným přínosem. Jaga.

hodnocení

0x

Jedna věc je jestli to člověka baví, a další věc je změna profese po úraze kdy člověk nemůže ze zdravotních důvodů dělat co ho baví

hodnocení

0x