Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace skříně

Od: kamaz007 odpovědí: 5 změna:

Dobrý den, při sestavování skříně jsem si všiml poškození - chybějící kus ABS hrany u horní desky skříně z IKEA. Problém je, že se ta deska dávala až jako poslední díl, takže mám zbytek skříně sestavený.

Chci to samozřejmě reklamovat, nechci koukat na dřevotřísku. Nevíte, jestli mohu ze zákona požadovat výměnu pouze poškozeného dílu, abych nemusel celou skříň rozebírat a vozit zpět do obchodu?

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jirib
hodnocení

2x
Zavolejte do Ikey na reklamační a domluvte se jen na konkrétní díl,který jim pošlete...

 

hodnocení

1x
avatar libor007
V ikei jsou většinou nadstandartně vstřícní. Domluvte se přímo s nimi.

 

hodnocení

1x
avatar polotom

Já přesně tahle reklamoval nohu od stolu, s tím rozdílem, že jsem do Ikey rovnou zajel i s tou nohou. Na reklamačním na to jukli, přivezli ze skladu celé nové balení, z něho jsme vypárali novou nohu a já si ji odvezl domů.

 

hodnocení

0x
avatar dabel

měli by ti vyměnit jen poškozený díl

já obědnával komodu přez mall cz a přišlo poškozený čelo jednoho šuplíku

sepsal sem reklamaci nafotil po telefonické domluvě sem jim mejlem zaslal reklamaci a fota a poslali mi novej díl starej ani nechtěli

 

krtek6
hodnocení

0x

vyplnit jejich formulář, poslat vadný díl a počkat na nový

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]