Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, v kadeřnickém salonu specializující se na paruky a příčesy, jsme koupily příčes z pravých vlasů(12 000 Kč). Po roce začaly vlasy z příčesu uvolňovat a vypadavat ,zlomila se sponka pro uchycení.Příčes je určen pro každodenní nošení. Vztahuje se na příčes 2letá záruka jako na ostatní běžně zakoupené zboží? Bylo nám zděleno ,že na toto zboží se záruka nevztahuje a oprava bude stát 2 000 Kč příčes a 250 Kč sponka.Pokud máme nárok na reklamaci,lze můžeme žádat o vrácení peněz,pokud opravu zaplatíme? Poraďte,prosím, na co máme nárok a jak máme dále postupovat.Děkuji. Jana
V ČR je záruka na spotřební zboží,/kromě potrav. výrobků ,výrobků podléhající rychlé skáze a pod./ minimálně 24 měsíců ze zákona.A to pro všechny bez rozdílu.Pokud Vám řekli něco jiného,tak vás oč...u...li. Řekněte jim,že to přehodnotíte s Českou obchodní inspekcí či Ústavem pro ochranu spotřebitele. Uvidíte jak zareagují a pokud nijak učiňte tak.Práskněte to ČOI.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.