Nejste přihlášen/a.
"Lze tuto ztrátu funkce reklamovat a žádat vrácení peněz, popř. slevu?"
Lze cokoliv, tak proč ne tohle? Pokud to uděláte správně (prokážete, že v době nákupu tato vlastnost byla inzerována a že to byl důvod ke koupi a že se jedná pro vás o podstatnou vlastnost proto a proto), pak máte šanci na úspěch.
Pokud se necháte odbít a neprovedete striktně potřebné kroky, pak ... smůla.
Navrhněte hned v reklamaci prodejci způsob vyřízení reklamce (pak jej již dle zákona totiž nebudete moci měnit ani doplnit), například:
Vyřízení reklamace si představuji takto:
1) vrácení funkcionality do 30 dnů od podání reklamace
2) odstoupení od smlouvy s vrácením plnění
2) sleva z kupní ceny ve výši xxxx Kč (xxxx je rozdíl ceny mezi wifi a noWifi verzí)
Jediný zádrhel by mohl být v tom, jestli jste to kupoval jako soukromá osoba nebo na firmu. Jako soukromá osoba máte vždy záruku funkčnosti 24 měsíců, jako firma pouze 12 měsíců, není-li v podmínkách prodeje uvedeno jinak.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.