Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nedodané zboží e-shopem

Od: futra odpovědí: 13 změna:

E-shop mi před 14 dny napsal ,že je zboží připravené k odeslání.Bylo skladem a objednané před měsícem.Toto se mi ještě nestalo v žádném e-shopu a tak nevím co s tím .Mám to pořád urgovat nebo napsat ať mi vrátí penize a odstoupit od koupě.Děkuji za radu.

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Možná zkusit ještě urgovat a když by ani po dalším týdnu nebylo zboží dodáno, tak požadovat vrácení peněz. V případě nevrácení peněz nebo nedodání zboží zkusit řešit přes ČOI.

tady je odkaz na stránky ČOI

www.coi.cz

 

hodnocení

0x

Urgovat? psát? Zdlouhavé.

Vezmu telefon do ruky a volám ihned do e shopu co se děje,kde je zboží,co bude dál.Stručně a jasně.Žádejte jasné vysvětlení a podle tohu budete postupovat dál.

Žádný vypisování a sepisování emailů.Nebo poptávání po internetu po diskuzích co mám dělat.

Proč to dělat jednoduše když to jde složitě...

futra
hodnocení

To jsem samozřejmě udělala ,ale oni nemají linku pro zákazníky.Zavoláte a automat vám řekne ať napíšete e-mail,že vám odpoví.

 

kare
hodnocení

0x
Pokud bylo zboží odesláno a je již v přepravě České pošty tak si ještě počkáte. Minimálně od 8.3. mají velké problémy s doručováním, to nepíšu jen z vlastní zkušenosti a jednoho města. Doporučuji volit jiný typ dopravy, pokud se již nestalo.
futra
hodnocení

Není to pošta ,ale nějaká kurýrní služba.Jaká to je také ve hvězdách.

 

beri
hodnocení

0x

Objednáno už před měsícem - to už je divné. Mají tam nějaký problém a nebo bordel, ale měli by to zákazníkovi sdělit, zvláště když jim zákazník zaslal peníze dopředu. Anebo také, kdoví co je to za e-shop. To ani tedy nemají tel.kontakt, jenom nějaký automat. Napište ať vám vrátí peníze a budete hned vědět na čem jste. Měli by dát nějakou odpověď. Kdoví, jestli se vůbec ozvou.

futra
hodnocení

Odpovídají pořád to samé :zboží odesíláme 7 -14 dní od vytvoření objednávky.

asd1

Pokud to je zprostředkovatel, tak jen předá tvojí zakázku a zboží se odesílá třeba z Číny a jede klidně lodí dva měsíce *smich*

= je dobrý podívat se od koho kupuju... A z Číny brát přímo a ne přes zprostředkovatele...

Pokud to je normální e-shop, tak prokazatelně vyzvat k dodání zboží nebo vrácení prachů (+ termín a kam vrátit), pohrozit odstoupením od smlouvy a vymáháním právní cestou...

futra
hodnocení

Mívá reklamu v TV.

asd1

A co jako? Tam má reklamu i blebleshopping, hlountfíld a podobný vykukové *smich*

 

joudic*
hodnocení

0x
staci napsat nazev eshopu a bude jasne odkud vitr vane. Jsem si temer jisty, ze jste nakoupila v cine pres ceskeho prostrednika.

 

hodnocení

0x
avatar totak
Pokud jsi platila kartou, zkontroluj si ještě jednou dodací podmínky eshopu do kdy ti to měli dodat a jestli už jsi mimo termín do kdy to nejdéle měli dodat, obrať se na svou banku se žádostí o anulaci transakce kvůli nedodání zboží. Dobrá banka dokáže vrátit peníze zpátky na účet.

 

iz*
hodnocení

0x

Vložte sem název e-shopu. (Také mne napadlo, že jste objednala přes zprostředkovatele a čekáte na dodání z Číny.)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]