Nejste přihlášen/a.
Budu zasílat vzhledem k současné situaci zboží na reklamaci poštou.Mám nárok na poštovné?Díky.
Záleží na podmínkách daného obchodu. Je třeba si pozorně nastudovat. Postupy mohou být různé. Ano, v některých případech, pokud obchod reklamaci uzná, uhradí i poštovné jako účelně vynaložené náklady. Ale dogma to určitě není. Pokud mají v obchodních podmínkách jasně uvedeno, že zaslání je na vaše náklady, asi budete mít smůlu. Myslím, že tohle přesně má třeba Mall.cz, tam náklady hradíte vy, neproplatí vám je. A takových eshopů je víc.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.