Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Přítel, vztah

Od: thfhrdhr odpovědí: 17 změna:

Ahoj,

už jsem dost naštvaná ze vztahu s přítelem, zřejmě mi nikdo neporadí nic závratného, prostě se potřebuju vypsat a celkově o všem popřemýšlet. Jsme spolu s přítelem 3 roky, pracuje jako OSVČ. Ze začátku jsme si ve všem rozuměli, měli společné zájmy a témata, vše bylo super. Nyní jsme spolu po 3 letech začali bydlet, já jsem ještě studentka na VŠ, takže přítel počítal, že budu např. týden u rodičů, týden u něho a samozřejmě náklady na bydlení jdou na něho. Mně je 20, příteli 27. Živnost má už od roku 2014. Myslela jsem si, že za tu dobu co žil u rodičů a u toho mohl vydělávat si našetřil dostatek peněz na bydlení a tím pádem bude zařizování bytu (kupování nabytku apod) hračka. No opak je pravdou, byt vlastní jeho rodiče, takže nemusí platit nájem, ale je to tu nevybavené, spousta věcí nám chybí a co nám nechybí je z druhé ruky. No po 7 letech práce a ŠETŘENÍ si u rodičů bych čekala něco jiného... Jeden večer jsem z něho vytáhla, že má dluh, konkrétně neplatil sociální a zdravotní pojištění, tak se to něják nasčítalo a už několik let platí splátkový kalendář, prej už mu zbývá jen pár desítek tisíc a tento rok vše doplatí. Co dál chci říct je, že celé 3 roky slibuje, jaký bude mít byznys, že se buduje, že musím počkat, že to bude a bla bla bla,,, všechno bude, všechno slibuje a stále čekám na zázrak a nic. Auto má staré 20 let, darovali mu jej rodiče. Zajímá mě, zda je toto pravidlem, že muži ve 27 letech opravdu nemají vůbec nic našetřeno a ještě jim dávají rodiče. Co nyní bydlím u přítele, tak stále se jen povaluje, ani mi nepřijde, že by něco chtěl změnit. Ráno vstane, ještě chce poležet v posteli, poté chce poležet po snídani, pak po 20 minutách práce řekne že svítí slunce a táhne ho to ven a nedá se pracovat a je ospalý a unavený a natáhne se na sedačku opět. Takto neustále prokrastinuje bych to nazvala, vytkla jsem mu to a on se stále něják vymlouvá. Já stále po 3