Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zatajení v životopise

Od: trhrth odpovědí: 16 změna:

Zdravím,

přišel jsem o práci a rád bych dostal jedno místo (prodejce), které je určeno spíše pro středoškoláky. Jsou tam sice menší peníze, ale je to něco, co by mě bavilo a proto mi na tom záleží. Jsem původně strojní inženýr, tahle práce s tím však vůbec nesouvisí. Kladu si otázku, zda by bylo rozumné z životopisu vymazat vysokou školu a roky nahradit fiktivní prací ve fabrikách a předstírat, že mám jenom střední školu. Mám totiž obavu, že jsem možná překvalifikovaný.

Co myslíte?

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

5x
Také jsem zatajila v CV VŠ. Bylo to pro mnou vybranou práci přes čáru. Ale tu práci jsem si přála. Nevypisovala jsem ovšem fiktivní zaměstnání. Nikdo na nic nepřišel, ale po letech jsem se prokecla sama *smich*
trhrth
hodnocení

Super, díky za reakci. Jen mě to utvrdilo.

Nemáte zač;) Tak nelhala jsem, jen jsem zatajila, no :-D Takže trestné by to snad být nemělo (Jsem to asi zapomněla nějak uvést, jsem blondýna). Ale teď opravdu- nemám nejmenší tušení, co na mé jednání říká zákon a zda jsou za tohle jednání nějaké sankce. Mě tohle přijde takové neškodné- pokud ta škola není k výkonu povolání potřebná, tak jí vypustím (když jsem studovala, tak nás učili, že do CV nemáme vypisovat všechna dosavadní zaměstnání - pokud nejsou ve vztahu s dále vykonávanou činností). Horší dle mého je, si tu VŠ vymyslet a zfalšovat diplom.
sirokko

Z právního hlediska v tomto případě nejde o nic. Jiné by to bylo pokud se dotyčný uchází o místo, kde je potřeba například diplom (právník, lékař...), on tím diplomem nedisponuje a vymyslí si jej nebo zfalšuje.

hodnocení

2x

Za zkoušku nic nedáš. Stejně to moc nečtou. A ano. Titul ing. by byl asi nežádoucí. Třeba by tě nevzali, aby jsi jim tam pak nešéfoval. Budeš mezi blbci.