Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Co říkáte na Sputník?

Od: aja1946® odpovědí: 25 změna:

Vybrat si nemůžete, Astru Zenecu kdekdo odmítá nejen u nás, prezident nám chce získat Sputnika. Pomineme-li politiku a odpor většiny Čechů k Rusku, přijmeme-li fakt, že i oni mají dobré vědce, je možné jim ale věřit?

25 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

lidus*
hodnocení

6x

Stejně jako Američanům a všem jiným. Jak píšete vědce mají dobré.

hodnocení

5x
Co jsem slyšel různé odborníky na vakcíny, tak je sputnik velmi povedená a fungující vakcína. Měl bych k ní osobně větší důvěru, než k některým západním. Kdybych měl parafrázovat hlášku z Pelíšků - sputnik je jak ty naprosto totožné sirky - hodně lidí si vezme jedině ty americké.

hodnocení

4x

Pár názorů z dnešní debaty se synem. Ano, ruští vědci jsou na vysoké úrovni a je pravděpodobné, že Sputnik není o nic horší než jiné vakcíny. Ano, vakcína by neměla být politikum. Jenže zatímco ruska věda je světová, ruský farmaceutický průmysl až tak super není. Kde vlastně se budou vakcíny vyrábět? Pravděpodobnost, že některá šarže nebude kvalitní, je docela pravděpodobná.

hodnocení

2x

Já to vidím jenom jako politickou záležitost a to schválení bude EU jenom prodlužovat a sabotovat. Že se dal Sputnik ke schválení v EU lze nalézt na netu a někde jsem viděl i přesné údaje kde a i kdy. Zda je dobrý či není nedokážu porovnat... To by měli dělat nezávislí odborníci.. Ale kdo to je? Lze jim důvěřovat? Peníze mají ohromnou sílu! Když se podíváte na Pfizer, tak v minulosti je to samá úplatkářská aféra o protlačení svých výrobků... Tak to asi taky nebude všechno košér...

Stačí dát do google: Pfizer úplatky

ceskenoviny.cz/...

Jinak Sputnik je schválený v Maďarsku, Itálii, Srbsku ...A v desítkách "nezápadních"zemí. Je v podstatě za pár korun oproti Pfizer a spol. a zdraví je přece hlavně byznys!