Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
ze školních řádů, zveřejněných na netu, se můžeme dočíst, že studenti jsou povinni užívat školní e-mail. Jak je tomu u učitelů? Stačí si nastavit přeposílání do svého soukromého e-mailu, nebo je tomu stejně, jako u studentů? Kdo nebo co (jaké nařízení) o tom rozhoduje? Bohužel jsem nic nevypátral, tak to zkouším touto formou. Děkuji za odpovědi.
Jako správce sítě jsem mohl řešit stížnosti studentů / učitelů na problémy v mailové komunikaci. Z logů na poštovních serverech vidím, kdo odeslal jaký mejl, komu, jak to bylo velké = jestli nebylo například z důvodu velikosti odmítnuto. To samé na straně příjemce. Je vidět, že daný email byl vložen do poštovní schránky a případně že byl kamsi přeposlán. Samozřejmě se dá poznat, jestli byl mejl odesílán webovou službou nebo poštovním klientem, případně na které IP adrese odesílatel momentálně byl.
Není to náhodou z důvodů ochrany osobních údajů a ochrany osobnosti žáků ( GPDR)? A také přehlednosti pro uč itele a správce sítě. Po skončení školní docházky je školní e-mail vymazán a žák má jistotu, že se jeho emailová adresa a emaily netoulají po světě ajtý.
Školní nebo firemní emaily mají určitou strukturu a ne aby tam byla snůšky Kiki12, beruškaberuška, yodi15, mazlikevžen, jaruška55 (paní učitelka) a podobné (jen na ukázku narychlo vymyšlené, neexistující)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.