Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nadřízený zadává práci mimo sjednaný druh práce

Od: anzionka® odpovědí: 17 změna:

Ahoj,

chci se jen tak spíš vypsat a ujistit. Pracuji jako manažer XY, v jedné firmě (nemám v popisu sjednaného druhu práce "telefonní oddělení zákaznických služeb/hovory" apod. a ani to nemám v popisu náplně práce zvedat telefonní hovory zákazníků). Máme v našem oddělení čistě i osoby, které se starají o zákazníky, tedy volají s nimi a jsou na telefonu. Stala se věc, že asi před měsícem nadřízený usoudil, že jeden takový zaměstnanec od nás z oddělení už na oddělení nebude a nebude volat.

No, agentu toho původního člověka, co volal, převzala jiná kolegyně. Ta tento týden odjela na dovolenou. Domluvila se s druhou kolegyní, co je na oddělení, že bude volat za ni a ona (ta na dovolené) bude řešit zákazníky jen na e-mailu. No, stalo se to, že ta kolegyně, co se s ní domluvila, že bude mít dvě telefonní linky naráz, nestíhala a tak nadřízený rozhodl, že budu volat já. Já jsem mu řekla, že nemůžu, že mám svoji agendu manažera XY. Nadřízený říkal, že agendu předáme externímu člověkovi a já mohu tí pádem volat (ještě se zaštitoval tím, že je to "jen na omezenou dobu, že jen až pomine ten nával hovorů...")

Mezitím se přihlásila jiná kolegyně z oddělení, která neřeší hovory ale zase jiný druh práce, a řekla, že s hovory pomůže a že na ať na ni přesměrují ten jeden telefon. Tak se i stalo, ale i ona nestíhá. Tak mě šéfka řekla, ani se mě nezeptala, že budu volat já. Ale já to nemám ve sjednaném druhu práce, ani v popisu pracovní náplně, to všechno jsem kontrolovala v přílohách pracovní smlouvy.