Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Žádanka covid

Od: janas* odpovědí: 6 změna:
Ahoj, nevím jak to funguje proto se ptám.
Dnes jsem telefonovala lékaři, a ten mi vystavil neschopenku a že mi vystaví žádanku na test covid, žádanka bude k dispozoci dnes po 14 hodine v laboratoři.
Chci se zeptat, jak to mám chápat? Žádanku si musím někde vyzvednout? Nebo už bude na tom odberovem místě v pocitaci? A jak se dozvím číslo žádanky? Případně jak poznají že jsem objednanej?
Samozřejmě jsem tam hned za minutu volala znovu, ale už mi to nikdo nezvedal

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

4x

Vy nic nedostanete. Žádanka by měla být podle rodného čísla a ověření osobních údajů, až přijdete do laboratoře. Mají Vás nahlášeného v systému.

hodnocení

4x

Jen doplním předchozí odpověď - vezměte si s sebou kartičku zdravotní pojišťovny.

hodnocení

0x

Taky doplním. Musíte se k odběru objednat na konkrétní odběrové místo a čas nebo vás nemusí vzít.

hodnocení

0x

Já jsem to měla tak, že mi obvodní poslala žádanku na odběrové místo, řekla mi kam, ale tam jsem si musela udělat rezervaci, jak jinak bych se dozvěděla, který den a v kolik hodin se dostavit.

hodnocení

0x

Ještě doplnění jak je to u nás. žádanku odeslala OL , ale v nemocnici na odběrném místě jsme se objednali sami po internetu.osobně jsem si vybral první volný nejvhodnější termín.Na ten jsem se pak dostavil .

PS možná by to šlo i bez objednání ale ...

K tomu možná by to šlo i bez objednání.

Nešlo by to, protože při objednání přes internet zadáváte všechny kontaktní informace. Lidé kteří provádějí testy nemají čas si tam s vámi sednout a 15 minut si povídat a společně vyplňovat všechny potřebné údaje.

Proto taky všude píší, že je nutné se nejprve objednat přes rezervační systém.

Ono to není nijak příjemné v komplet ochranném obleku a se všemi pomůckami. A taky se na odběrových místech snaží zkrátit kontakt s pacientem na nejnutnější dobu.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: