Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Šachy. Může král vyhazovat?

Od: jakub78 odpovědí: 5 změna:

Dobrý den. Začali sme s přítelkyní hrát šachy. Pravidla znám už z mládí a i jsem si je včera i dnes četl. Ale nikde jsem nenašel jestli král může vyhazovat soupeřovi figurky. Díky za radu

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

tomas11*
hodnocení

10x

ano - pokud se tím nedostane do šachu.

 

hodnocení

4x
avatar kartaginec
A slyšel jste někdy že by nemohl? Jistě že může, pokud ta figurka není krytá.

 

liska5
hodnocení

2x

No jasně, bere všechny, co se postaví na vedlejším políčku.

kenav
Jenom kral ke krali nesmi!

To už ale bylo řečeno v odpovědi nahoře - dostal by šach a tak k druhému králi nesmí

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]