Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Má někdo zkušenosti? Gravírování do dřeva

Od: janca1 odpovědí: 8 změna:
Ahoj..objevila jsem na internetu toto asi za 599,- koukala jsem na video a chtěla bych vědět zda to je těžký? Udělala bych si podtácky pod hrnky. Kulaté dřeva bych sehnala a nějaké květiny na to. Na videu to vypadalo jednoduše. Díky.
Má někdo zkušenosti? Gravírování do dřeva

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Funguje, ciernu stopu to vypali spolahlivo. Pozor na jedovaty dym, robte to vonku alebo pod digestorom. Ako to bude vyzerat je otazka sikovnosti, pokial sa to predkresli ceruzkou, staci tahat podla ciary.

janca1
hodnocení

Děkuji jsem začátečník ale láká mě to nikdy jsem to nedělala . Chci se zeptat kde sehnat ty dřeva? Chtěla bych si vytvořit nějaký podtácek oválný.

Asi nejaky tesar (truhlar) by to mal, zial vacsina uz robi len drevotriesky a nie masiv. To drevo by malo byt vysusene, aby sa nekrutilo. Na zaciatok by som skusil kupit v hobymarkete ako Obi, Hornbach tenke dosky z makkeho dreva, napriklad na ploty. Oval si vyrezete doma rucnou pilkou.

janca1
hodnocení

Díky. Objevila jsem na wish malé kulaté asi 100 to by šlo na trénink asi za 100,- ale tam chodí z zboží i měsíce :)

hodnocení

1x
Zdravím. Já kupovala tehdy v Lidlu. Vypadá velmi podobně. Práce je jednoduchá (ale mám šikovné ruce,to v tom také bude hrát roli;) ). Záleží na tom, pro jak složité vzory se rozhodnete. Pro začátek a natrénování zkuste něco lehčího nanečisto. Ze začátku se mi párkrát stalo, že jsem to přepálila *smich*
janca1
hodnocení

Jak přepálila že tam bude díra? ;)
Díra ne *smich* ale "sleje" se vzor jakoby..nebudou vidět požadované linie..

asd1
hodnocení

0x

Nic složitýho... Při vynechání překupníka to vyjde na polovinu, jen se musí chvíli čekat než přijde...

Wood Burning Carv/...

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: