Nejste přihlášen/a.
Zdravím, chci napsat emailovou stížnost vedoucí uklidové firmy, protože třetí týden u nás nebyl úklid provedený. Jde o schodiště, chodby, sklepy, sušárnu, prádelnu, kočárkárnu a kolárnu. Prosím nějaká rada, vzor?
A proč tam budete komplikovaně psát a něco slohově vytvářet a čekat až si to někdo přečte a odpoví.
Tak zvednu telefon vedoucí zavolám řeknu co je za problém,zeptám se proč nechodí,kdy přijdou atd... A uvidí se jak se vyjádří...
A holt když bude vedoucí držkovat a trapně se vymlouvat tak ho sprdnout na tři doby a at co nejdřív naklušou a hotovo..Konec.
Prostě nevidím efekt mu něco psát že nechodí uklízet.
Že by covid, karantény a nakažení? Možná nemají tolik zaměstnanců, aby k Vám poslali lidi.
Ale platit se může až po úklidu, proč dopředu?
Samozřejmě můžete poslat e-mail, nebo zavolat. Osobně bych napsala písemnou stížnost na družstvo/SVJ-podnět k přešetření.
Kopii bych si nechala potvrdit, případně požádala i sousedy o podpis, pokud jsou také nespokojení.
Tohle je častý problém úklidovek, kašlou na to, u nás chodí kontrolovat občas někdo z kontrolní komise. Už jsme měnili úklidovku několikrát.
Tak už kolabují i úklidové firmy. To já, už bych vzala kýbl, hadr a šla schody a chodbu umýt. Sušárnu, prádelnu nebo kočárkarnu si snad každý po sobě dá do pořádku. U nás v domě máme na nástěnce rozpis úklidu, úklidovou firmu nepotřebujeme.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.