Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Závodní lékař - prohlídka

Od: lil odpovědí: 6 změna:
Dobrý den,
jsem objednána k závodnímu lékaři. Jsem čerstvou absolventkou a ucházím se o místo ve školství. Nevíte někdo, co je náplní prohlídky u závodního lékaře, s ohledem na mé budoucí zaměstnání? S sebou si nesu výpis z lékařské dokumentace od mého praktika. Bude mě nějak vyšetřovat nebo jen výplní formulář?
Děkuji.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Mně na vstupní prohlídce lékař změřil tlak, vzal si 300 Kč a šla jsem. Kancelářská práce.

Možná Vám ještě vyzkouší zrak, jinak pochybuji, že by Vás jakkoli vyšetřoval.

liska5

Lékař tady hlavně vychází ze záznamů v kartě, jestli nejste epileptik, slyšíte a vidíte, nemáte prychiatrické diagnozy ap...

Žádnou kartu nechtěl a neměl. Celé mi to připadalo jako hooodně vychytaná šaškárna. Od té doby jsem u něho byla na několika preventivkách (myslím každé dva roky) za těch skoro 15 let, co jsem tam pracovala, a vždycky to bylo totéž. Jenom to už hradil zaměstnavatel. Jednou jsem se mu (na jeho žoviální dotaz, kdy mě oslovil křestním jménem!) svěřila s jakýmsi drobným problémem, který mohl mít vliv na moji schopnost tu práci konat, a odmávl mě k mému praktikovi. Asi jsem byla jenom naivní.

iz*
hodnocení

1x

Možná záleží i na tom, jakou práci byste měla ve školství vykonávat. Mně před nástupem na místo učitelky lékařka změřila tlak, udělala EKG a poslechla si mne (asi plíce). Prohlídku dělala moje praktická lékařka, která můj zdravotní stav dobře znala.

hodnocení

1x

No, já se svou závodní lékařkou probral její choroby, dal jsem jí pár rad, ona mně razítko a šel jsem ..

hodnocení

0x

Já to měl vždy důkladnější jako autoelektrikář.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.