Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nechali byste se /necháte se očkovat, Covid?

Od: vojtovka odpovědí: 81 změna:
Jak moc je očkování riziko vedlejších příznaků?
Když má někdo jiné vážně zdravotní potíže, neublíží očkování proti Kovid?
Ochrání to před tímto virem 100%?

 

 

81 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mate59
hodnocení

17x

Určitě se očkovat dám.Vedlejších příznakú není mnoho a když,tak brzo odejdou.I když vás to neochrání na 100%,tak když ho dostanete,bude prúběh nemoci mírný.Očkování je jediná cesta, jak se viru zbavit,je to i múj názor.

 

hodnocení

8x
avatar promon

Určitě se nechám, jak to jen půjde. Mám celkem přesný popis toho, jak může Covid probíhat od neteře, která dělá na JIP a koneckonců i někteří z mých zákazníků mají velikou konjunkturu až nestíhají - jde o výroby rakví...

 

hodnocení

8x
avatar mikihans
Mám to v plánu, až se jako zdravý dvacátník dostanu na řadu, jestli vůbec *smich* ani ne tak kvůli sobě, jako spíš kvůli rodičům a prarodičům.

Jenže nikdo neví, jestli očkovaný člověk může být přenašečem viru ...

 

hodnocení

7x

Myslím, že riziko je stejné jako u všech jiných očkování. Někdo může mít těžkou reakci a někdo o očkování ani nebude vědět, bude bez vedlejších účinků. Lékaři se vždy před očkováním ptají, jak člověk snášel všechna předchozí očkování v dětství, a jestli někdy byla nadměrně špatná reakce. Ptají se na alergie, nemoce apod.

Vážné zdravotní potíže při očkování na covid - záleží, jaké potíže. Situaci musí individuálně vyhodnotit lékař podle zdravotního stavu člověka. Také se musí zvážit, zda je větší přínos očkování anebo zda by mohlo mít případné chycení koronaviru nějaké závažné až smrtící účinky u člověka s těmi vážnými zdravotními potížemi.

Ne, žádné očkování neochrání na 100%. Vždy se najdou lidé, kteří na očkování nezareagují a protilátky se jim nevytvoří nebo se protilátky vytvoří pouze v omezené míře.

Ano, nechám se naočkovat, i když nepatím do rizikové skupiny. Covid je svinstvo.

 

hodnocení

7x

Já se očkovat nechám.Hlavně a jen z toho důvodu.Aby až zavedou Covid pas...tak abych si mohl zajít do restaurace,kina,hotelu..Čest. Je to jako za komunistů,kdo podepsal (nic ho to nestálo) a vstoupil do strany,měl Svatej pokoj a mohl si žít.

Nevím, proč do toho motáte komanče. Když cestujete do Afriky, tak ve spoustě států je povinné mít očkování mj, proti žluté zimnici a nikomu to nepřijde nějak přehnané.

Nebo že by se komanči přesunuli do Afriky? *smich*

promon...připadá mi to jako vhodná metafora.Tehdy za komunistů...Taky,kdo podepsal a sklopil hlavu,přistoupil na dané podmínky,tleskal,kdy se mělo tleskat,uznávat jen a jen jednu pravdu,tak se měl dobře.A dnes,když se necháte očkovat,tak budete mít štempl v Covid pasu a budete moci do restaurace...jen to píšu a ..a radši nic nenapíšu.nemá to cenu.

 

hodnocení

6x
avatar clayman
Ne, necítím se být ohroženou skupinou. Navíc si myslím, že už jsem to měl. Je to vir podobný chřipkovému. A taky rychle mutuje, už jsou snad 3 verze. Nevěřím, že jedna vakcína pojme všechny mutace.

 

hodnocení

6x
avatar milancukrar

Tato otázka se tu již několikrát objevila.

Jak moc je očkování riziko vedlejších příznaků?***Izrael minulý týden hlásil, 0,07, nebo 0,7%, nepamatuji si, desetiny, či setiny procenta, každopádně je to minimum. Každopádně následky pominuly.
Když má někdo jiné vážně zdravotní potíže, neublíží očkování proti Kovid?***Musíte specifikovat, co jsou vážné potíže a obrátit se jedině na lékaře.

Ochrání to před tímto virem 100%?***Nikoliv, neochrání to před nakažením. Jen velmi zmírní důsledky a příznaky nakažení.

Určitě se nechám očkovat.

jenda22

O zmírnění se dá hodně diskutovat. V podstatě to je stejné jako s Covid-19. někdo nepozná nic a jiný se sesype. stejně tak po očkování. Po prvním jak kdo, po druhém v hodně případech a dokonce je několik důchodců v našem pečovatelském zařízení i po druhém očkování nakaženo a nic moc. Přesně jako cokoliv jiného. 50:50 .

 

sametka
hodnocení

6x

Nechám se očkovat. Jen proočkovaná společnost se zase může vrátit k normálu Každý lék má nějaké vedlejší účinky. Vemte si je Brufen, antikoncepci apod., kolik lidí to polyká a vůbec nepřemýšlí nad mínusy.

Ještě k očkování: Vzteklinu u psů jsme úplně zlikvidovali jen díky tomu, že se očkuje téměř 100% psů. Totéž bylo i s některými nemocemi u dětí, ale jak se snížila proočkovanost, už se tu objevují ve větší míře.

Před pár lety naše 3,5 měsíční vnučka málem umřela na černý kašel, ale jen díky dobré lékařské péči a taky proto, že už ve 2 měsících prodělala první očkování, přežila.

Naše generace totiž už nezažila masové umírání na tetanus, tuberu, spalničky a podobné nemoci, tak proto se spousta lidí staví k očkování tak chladně.

Vaše generace věří skálopevně informacím v TV a nemá moc postoj k sebevzdělání a otázkám.

Naše generace je zdravě k věcem skeptická a nehrne se pohlavě do všeho bez hledání doplňujících informací (nebavím se o dezinformačních webech).

Pozn. sys: Dále nepokračuji v tomto vlákně.

 

hodnocení

6x

Já se určitě očkovat nechám, až na mě samozřejmě přijde řada. Žádných komplikací se nebojím.

Doporučuji Vám se podívat zde, vše je odborníky dobře vysvětleno, najdete tam odpovědi na Vaše dotazy, je to tedy dost dlouhé, ale poslechněte si i na konci tu diskuzi, kde odpovídají na dotazy od lidí.


 

hodnocení

6x

Ano, nechám se naočkovat. Nemám s tím problém. Jako u každé vakciny muže být nějaká nepříjemná reakce, ale i tak nevím o ničem lepším jak začít zase žít normálně. Bohužel si budu muset počkat až 40+

 

kukklon
hodnocení

6x

Mohlo by se na první pohled zdát, že zcela jistě budu muset být nějaký zarputilý "antivaxer" (ANO, PŘESNĚ TEN, KTERÝ ODPÍRÁ VOSKOVÁNÍ JABLEK A AUT) a popírač vědeckého pokroku. Musím vás zklamat, nejsem ani jedno. Doma ve skříni se mi ještě někde válí mezinárodní očkovací průkaz, který jsem si kvůli svým cestám do zemí třetího světa nechal vystavit jako jakousi připomínku toho, čím a kdy jsem se nechal očkovat, případně jako potvrzení a doklad pro případ, pokud by ho na hranicích někdo vyžadoval.

Popravdě, nepamatuji se, že bych se s ním někde musel prokazovat. Rozhodně si také nepamatuji, že by mi někdo někde podmiňoval vstup do restaurace nebo návštěvu kina očkováním. Očkovací průkaz sloužil primárně pro moji potřebu a nechal jsem si ho vystavit zcela dobrovolně a ze svobodné vůle. Očkování jsem také celý svůj život bral jako ochranu vlastního zdraví, to byl z mého pohledu a stále je, ten hlavní bonus proč podstupovat vakcinaci. Bylo mi milejší nechat se očkovat proti břišnímu tyfu nebo žloutence, než riskovat vážné zdravotní komplikace v zemi s mizerným nebo mnohdy i téměř neexistujícím zdravotnickým systémem. Vždy jsem si dával na misku vah výhody a nevýhody očkování s dopadem na mé zdraví. Jestliže výhody převažovaly, s vakcinací jsem neváhal. Ostatně není to tak dávno, kdy jsem se nechával přeočkovávat proti tetanu.

To co jsem popsal, fungovalo ale ve "starém" světě. V "novém" světě, jakoby nic z toho neexistovalo. Najednou se očkování nebere primárně jako ochrana vlastního zdraví, najednou je na očkování nahlíženo jako na jakousi vstupenku do "normálního" života, jako na možnost získat výhody a větší práva oproti těm, co očkováni nejsou. Z očkování se tak stává zcela viditelný nástroj segregace. Najednou je nám říkáno, že základní lidská práva a svobody, které nám vláda v rozporu se zákonem mafiánsky zcizila, nám milostivě vrátí jedině tehdy, necháme-li se očkovat a dobrovolně se vzdáme svého soukromí v podobě státní aplikace s QR kódem. Tato perverze je navíc vydávána za novou normalitu. Najednou se medicínský rozměr očkování změnil v cosi jiného. Očkování v rukou státu se tak stává nástrojem, jak si vynucovat slepou poslušnost bez otázek. Místo přesvědčování a vysvětlování vidíme nátlak, vyhrožování a podmiňováni si. Chování státu, jeho představitelů a státem placených nomenklaturních odborníků tak připomíná ve stále větší míře chování šmejdů, kteří vám pod nátlakem chtějí prodat rezavé, předražené hrnce.

To vše jsou důvody, proč se proti Covidu osobně očkovat NENECHÁM. Ne snad, že bych měl z vakcíny jako takové strach nebo obavu. Ale z principu věci nemohu a ani nechci podporovat tyto šmejdské praktiky a rozhodně nehodlám státu posvětit zavádění aplikace, která bude ve svém výsledku začátkem nefalšovaného apartheidu a segregace v naší společnosti, ztrátou naší již tak nalomené svobody a neradostnou vyhlídkou toho, že stát si začne naši poslušnost podmiňovat ve stále více oblastech našeho života. To je z mého pohledu absolutně nepřijatelné. V tomto ohledu už nejde o zdraví, ale o nástroj kontroly a represe. Nehodlám přistupovat na falešnou hru a myšlenkový konstrukt, že očkování je jediná cesta jak se vyhnout lockdownu a omezování našeho života. Bohužel spousta lidí na tuto lež přistoupila. Rozhodně také nehodlám přistupovat na to, že nám stát bude dávat jakési propustky do "normálního" života, podmíněné dnes očkováním, zítra třeba tím, že nebudeme smět jíst maso, pít alkohol nebo jezdit autem. Co je na takovém životě "normálního" nevím. Nikdo tak nebude nikdy vědět, kdy se mu ve státem zřízené aplikaci rozsvítí červená, protože zrovna neprokázal státu svoji poslušnost.

Moc dobře a jasně popsáno. *palec*

Jen okolo sebe začínám vidět osoby, které jsou donuceny okolnostmi se nechat naočkovat. Buď aby mohli s dětmi na výlety, do restaurací, do hradů i zámků, na výstavy atd. A pak i na dovolené.

06.06.21 16:36
Naprostý souhlas.

 

jenda2*
hodnocení

5x

Toto téma je zde pořád dokola. Je stále více ochrnutí po očkování nebo jiné následky u někoho jiného nic. Můžete si vybrat. Poku to postihne vás, máte smůlu. Pokud zemřete, bude vám to fuk... Délka účinnosti asi 4 měsíce.

Ano ano. Armády chromých chodí demonstrovat s rakví před ministerské paláce a ti co jim zlotřilí zdravotnici při testech propíchli lebku až do mozku, je vedou a přes ampliony volají heslo: "Covid neexistuje" a "Nemocnice jsou prázdné, to jen doktoři lžou aby dostali prémie".

@totak

Zkuste se někdy podívat jak je to doopravdy. Proč myslíte že Hamáček nepustil policejní smečku na lidi při poslední "demonstraci"? Tady nejde o očkování ani ze strany vlády ani ze strany těch protestujících.

Zatím buďme rádi že si můžem aspoň zanadávat, vypadá to že zanedlouho ta možnost nebude

Jak je to doopravdy vím od primáře z nemocnice. Ani doktoři se do očkování nehrnou ale přiznávají že nebezpečí reakce je pořád menší zlo než nemoc sama. A to že magoři běhají po ulici a vyřvávají, že žádná pandemie neexistuje je výsměch tomu, jak v nemocnicích už zdravotníci melou z posledního.

 

hodnocení

5x

Já se nechám, jen jak to půjde.

Ale vy se nenechávejte, ať na mne zbude vakcína. Teda vlastně - je to neověřené, očipujou vás, vyrostou vám zelená tykadla, ...

 

hodnocení

5x

Otázka - Nechali byste se /necháte se očkovat, Covid? Odpověď - Ano, necháte se očkovat,všichni! První vlaštovka už je venku, asociace zdravotních pojišťoven vymýšlí, jak přitvrdit vůči neočkovaným. Očekávám další kroky, zákaz vstupu někam moc nefunguje, tak se nabízí - vyšší zdravotní pojištění neočkovaným, spoluúčast na léčbě čehokoliv, co půjde jen trošku napasovat na covid, třeba vyšší daně neočkovaným... Ono se něco najde...*smich*

Budu se tomu vyhýbat, pokud to jen trochu půjde.


doplněno 07.06.21 18:50:

Promone, ad nepojištěné auto - už vidím tu reklamu - Očkovaným dáme slevu na zákonné (a vlastně jakékoliv) pojištění. V praxi to nenápadně zdraží o 20 procent a těm, co prokáží očkování,dají slevu 15 procent. Tady je možností...*smich*. Když si můžou dovolit v hospodě vyžadovat nějací úředníci a citypolice informace o mém zdravotním stavu, jde udělat cokoliv. Na nějakou ústavu, listinu práv a svobod, GPDR, a.p se trusí, protože Covid přece...*smich*

Upřímně řečeno bych se té finanční spoluúčasti na pojištění nedivil. On totiž pobyt na JIP stojí nemalé prachy a pokud se tam dotyčný dostane kvůli tomu, že odmítl očkování přijde mi tudíž logické, že se bude podílet na financování důsledků svého rozhodnutí. Podobně jako když nabouráte nepojištěným autem jde škoda za Vámi.

Nikde zatím není oficiální zpráva a fám je všude plno.

Ale taky to úplně nepopírám i když si myslím, že zrovna tak jednoduše to nepůjde jako to jde u buzerace lidí v restauracích, práci a cestování.

 

lososakbambusak
hodnocení

4x
V žádném případě.Ani za 50000000$Důvod?Nemám v to důvěru.Kdo mi zaručí,že je to pro mě bezpečné?Bůchví,co tam do mě naperou za svinstva.To bych si raději šlehnul her@k než ty pofidérní "vakcíny"... Jsem rozhodně proti očkování.Nejsem ovce jako ostatní.Kdo chce ať si na očkování jde a ten kdo nechce,tak ho nechte být.Každý ma právo se svobodně rozhodnout a nikdo nemá právo ho do toho pod nátlakem nutit.

lososáku a ostatní Vaše nicky, vždyť Vás nikdo nenutí, ani Vás nikdo nenutí urážet jiné, když mají jiný názor.

Nebo Vám někdo sdělil urážku, že jste ...

petrwoods
Lososaku, vy jste dobrá vyplašenka, nejhorší je smrt z vyděšení...

To petrwoods - přesně napsáno*smich*

Fakt se řehtám těm předpos.aným týpkům, kteří kolabují z očkování. Pak dává smysl, že se mimina očkují proti všemu možnému jako nemluvňata -člověk by nevěřil, kolik keců kolem toho někteří dokáží vypotit*smich*

Mimina místo keců řvou ;)

 

 

witch*
hodnocení

3x
Ani za zlatýho bludišťáka. *smich*

 

nenene
hodnocení

2x
Patřím k těm nedůvěřivým, co si rádi počkají na výsledky, takže zatím nee už proto, že v létě to budou muset všichni podstoupit znovu kvůli úbytku protilátek. Není totiž každé očkování stejné jako ta nutná na celý život nebo třeba 1x přeočkovaní po mnoha letech, tohle jsou drahé a neznámé hokuspokusy se zatím nejistým výsledkem *ee*

 

hodnocení

2x

Ne očkovat se nenechám. Vir mutuje a nevěřím, že vakciny jsou dostatečně účinné a dostatečně odzkoušené a přesto na nich farmaceutické firmy vydělávají velké peníze. Jestli vám očkování neublíží musí rozhodnout váš lékař, ale myslím, že ani on to nemůže vědět jistě. Konečné rozhodnutí zůstane stejně na vás, záleží jestli se budete bát víc očkování nebo covidu.

 

liska5
hodnocení

2x

Už se stalo! Je mi 71 a mám obě dávky bez problémů, druhou v květnu. Dostala jsem cerifikát a už se balím na na cesty, Mohu se prokazovat v penzionech a budu mít bez problémů vstup na bazény, stadiony,...A jestli něco covidového potkám, tak se ubráním...

Ti, co se bojí cévních potíží, ti by měli už týden předem brát něco na ředění krve a pod.. Konzultovat to se svým obvoďákem. Jinak v naší široké rodině po očkování nikdo příliš netrpěl ani nepadl.

Prijde mi naprosto ujete nechavat se ockovat jen pro to,abych mohl nekde trajdat. Praktikuje to cim dal vic lidi. Naockovat se pujdu v pripade, ze je u meho zdravotniho stavu predpoklad tezkeho prubehu nemoci, pripadne jsem duchodce. Navic naockovany neznamena neinfekcni. Pripada mi to tezce nespravedlive a je to na hrane vydirani. Bud testovat vsechny nebo nikoho.
witch*
@honzas1 přesně k tomuhle komentáři jsem chtěla napsat něco podobnýho, ale nechtěla jsem bejt hnusná. Oni věděli dobře, že experimentálních krys bude víc, když budou moct vytáhnout paty. Nebo další super motivace - zařazení očkovaných do loterií o nějakou super sumičku. Přitom za 5 let jim bude k čemu asi? *smich*
No a nejvíc bych prohodila oknem TV, s odhalující "očkovanou" paží nebo jak se Pafko s dalšími "odborníky" zaprodal a ještě veřejně lžou, že očkování má smysl. *bzum*
výtka
Upozornění od sys milancukrar 07. 06. 2021 14:20:51
prosím, mírněte se v urážkách...

@witch - možná jste nechtěla být hnusná, ale jste. Nazývat někoho krysou, no nevím, na to je jediná odpověď - musíte být naopak Vy pěkná ... - a to poslední slůvko si doplňte podle uvážení.

V USA dávají za očkování pivo, zmrzku, hranolky. Myslím, ze tady u nás by nejvíce pomohla kobliha pro starší, pivo pro střední generaci a pro teenagery fotka podepsaná YouTuberem:)

 

hodnocení

2x

@honzas1 - Naockovat se pujdu v pripade, ze je u meho zdravotniho stavu predpoklad tezkeho prubehu nemoci, pripadne jsem duchodce.
Jsem oboje a mimoto vím, jak vypadá ta "horší verze" nemoci - šla jsem na první možný termín. Případné následky (po 3 týdnech od 2. dávky zatím žádné) hodnotím jako přijatelné riziko.

 

hodnocení

1x

Když má někdo jiné vážně zdravotní potíže, neublíží očkování proti Kovid?

Může ublížit stejně jako Covid samotný.

Ochrání to před tímto virem 100%?
Ne, vir stále mutuje a mění se. Proto i na chřipku stále vychází nové vakcíny.

Nenechám se očkovat. Beru léky na snížení imunity (IBD). Navíc jsem ho pravděpodobně už prodělal. Nehodlám do sebe cpát neověřenou látku. Už ten fakt, že beru imunosupresiva.

Lidi s rakovinou nebo laukémií se určitě taky nehrnou na očkování.

Jen pár faktických poznámek...

Neověřená látka - nesmysl. Aby léčivá látka byla schválena, musí projít testovacím procesem, takže nejde o neověřenou látku.

Lidi s rakovinou, atd. - Samozřejmě, že jistá skupina lidí nemůže být očkována. To platí pro všechny vakcíny, které existují. Tito lidé se musí spoléhat na kolektivní imunitu, tedy na to, že jsou proočkovaní ti, kteří očkování být mohou. Když proočkovanost klesne, klesá kolektivní imunita a ve společnosti se znovu objevují nemoci, které jsme považovali za vymýcené, případně se u nás díky očkování nevyskytující.

ssss

no, ale ten testovací proces právě teprve probíhá. zadna z vakcin jeste nebyla plnohodnotne schvalena. To je ostatne take důvod, proc pri ockovani podepisujete "informovany souhlas" - stavate se ucastnikem klinicke studie. A teprve na zaklade vysledku teto studie se rozhodne, jestli bude vakcina schvalena nebo ne

Informovaný souhlas podepisuji i když jdu dávat plazmu a tato procedura určitě není žádná novinka. Dnes chtějí podpis už u kde čeho.

Co se týká schválení/neschválení vakcín a fazí testů, mrkněte sem: cs.wikipedia.org/...

 

hodnocení

1x
avatar pest
Ne nenechám se očkovat

 

pb®
hodnocení

1x

Nejspíš se nenechám, nebo až mezi posledními. Trpím autoimunitním onemocnění RS a píchám si biologickou léčbu ovlivňující mojí imunitu, tedy asi nejsem úplně vhodný adept na očkování.

Covidu se už vůbec nebojím, měla jsem ho o Vánocích. Jsem mladá, štíhlá, aktivní , denně se snažím si zacvičit a když necvičím, tak já stejně dělám cokoliv ve velice rychlém tempu, chodím tak že skoro běžím a v práci na našich dlouhatánských chodbách dost často opravdu běžím. Jím poměrě zdravě, pokrmy jako cizrna, bulgur, jáhly, pohanka mi nejsou cizí a když zdravě nejím, tak je to jídlo co si uvařím ze základních potravin, polotovary nekupuju. Mám dostatek vit. D, oveřeno z rozboru krve. Takže já jsem měla průběh Covidu opravdu jako rýmičku, bez teploty, bez dýchavičnosti (a to mám astma, ovšem dobře kompenzované). Jen taková dlouhá viróza, kdy člověk cití, že mu jako něco je, ale ne že by kvůli tomu nemohl vstát z postele. Půl dne bolest svalů a kloubů, pár dní rýmička a kašlík, ztráta chuti a čichu, což bylo o štědrovečerní večeři obzvlášt nemilé, trošku únava. Tak před pěti lety bych si na něco takového ani nebrala neschopenku, nyní jsem tedy odpočívala, protože prý jakákoliv viróza by mi mohla zhoršit RS a jelikož jsem věděla, že mám ten strašný Covid, na který umírají lidé, tak jsem se o sebe starala.

 

zwiki*
hodnocení

1x

Vím,že si vakcínu na coronavirus-19 dát nenechám,tak jako jsem se nenechal zlákat na očkování proti chřipce.Mám na to přírodní prostředky ,které mě chrání a bez vedlejších příznaků.

witch*
Ne asi.. úplně nestačím zírat kolik lidí do očkování jde. *smich*
honzin*
Asi kupodivu dost lidí používá svůj vlastní rozum a nepotřebuje šířit polopravdy i vyložené bludy. A ještě jim věřit

Vlastní rozum? Spíš to, co vidí v TV. Jesli používají vlastní rozum, tak ho moc nemají a nebo jsou v zoufalé situaci, kdy je ta nařízení nesmyslně omezují.

honzin*

gumídku, podle sebe soudím tebe? ;) Každý kdo má jiný názor, tak je vůl? A dokonce se chcete šikovat a semknout? Budete nás (co jsme se naočkovali) popravovat? Nebo izolovat do pracovních táborů? *smich*

 

id
hodnocení

1x

Asi nenechám se očkovat, do zdravého člověka mám dost daleko. Ale o mém očkování stejně rozdodne můj lékař.

Nevíte proč v Německu mají problém s lékaři, že se odmítají nechat očkovat?

U nás jsou taky takoví, akorát se neumí semknout a ozvat.

všude po světě jsou lidé, i lékaři, že se nenechají očkovat. Na tom není nic divného.

 

hodnocení

1x

mám dětskou mozkovou obrnu takže očkováním váham pokud si nebudu moc vybrat vakcinu tak očkovat nenechám jsem pro očkování mám sice je všechy co chce stát povině ,ale jsem pro ,ale bez vyběru vákciny so očkovat nenechám

i když planují reustaurace pro očované atd. ,ale to snad změni

doporučují schlednout toto vídeo


youtu.be/... a video na které už jsem byl dán odkaz

a tohohle se děsím ne ruské vakciny sputnik5 ,protože na spoluprace s Astra Zneca ,ale spíš te činské kvůlu učiností

idnes.cz/...

 

hodnocení

1x
avatar jmlc

Rodiče i babička mají už hodně kombinací zdravotních potíží - všichni bez příznaků, bez potíží i druhá řada očkování, manželka už druhou dávku má, stejně jako švagr a sestra, všichni bez potíží.

Já po první dávce už popisoval, že druhý den jsem měl hodně bolesti a vůbec mi nebylo dobře - mám dlouhodobé potíže s imunitou. Po týdnu už je to ok. Jediné, co bych mohl a taky nemusel spojit s očkováním je bolest zubu, do kterého jsem dostal zánět (řeším ATB). Souviset to mohlo - prokázat souvislost nelze. Syn (starší) půjde na očkování hned, jak bude možné registrovat ho kvůli věkovému omezení.

Když někdo nechce, ať nechodí - ale štvou mne hoaxy a komentáře typu "slyšel jsem". Lidi, je to vaše volba - stejně jako když někdo volí Babiše. Přitom o nikom z okolí jsem neslyšel, že by ho volil. Přesto má tolik hlasů.

Sousedovi umřeli oba rodiče minulý rok - jsou evidovaní jako úmrtí covid. Přitom oba byli už jen udržovaní při životě. Takový život ležáka, to opravdu není co závidět - to bych si asi ten konec vymodlil.

A co na to příroda? Od počátku věků je boj o přežití všech druhů o silnějším a chytřejším... Ten slabý kus prostě zůstává v potravinovém řetězci jako potrava - stejně jako člověk bude krmit červy. Nejde o to, žít život co nejdelší. Jde o to, žít život smysluplný, ne zbytečný. A že těch lidí, co tu žili/žijí úplně zbytečně a bez užitku už bylo...

witch*
No právě, je to o tom silnějším a chytřejším.
honzin*
Přesně tak... Neočkovaní se velmi bojí, že se stanou velmi ohroženými slabými kusy. A já sem ji nedivím, mají pravdu.
dmnk

Jenže ono už je prokazatelně hodně lidí co mají dlouhodobé potíže způsobené očkováním (týdny/měsíce po).

Lze najít anglická i česká fóra kde si z toho ti lidé opravdu srandu nedělají, jsou jen smutní že do toho šli a teď mají velké potíže mnohdy. Bude to asi pořád menšina, ale hodně velká menšina když to tak pročítám.

Komu vakcína sedne, vyhrlá. Komu ne, může mu způsobit stejně nepříjemné věci jako Covid, to je, bohuže, pravda. Nikoliv hoax jak byste rád řekl. Vakcína bude jistě testována, ale vše bylo urychleno a není to 100%. Já jsem příznivec očkování, ale počkám na lepší vakcínu jenž tu do roka snad bude, pak půjde také.

dmnk, respektuji Vaš přání, počkat si na lepší vakcínu. Jen se zeptám, zažil jste někdy autora hoaxu, že se přiznal, že je to hoax?

Jak můžete vědět, že Vámi popsaná situace není hoax?

dmnk

Když vidíte příspěvky ověřených uživatelů, jejich počet, to výmysl opravdu není. Ale kdo vidí jen pozitiva očkování, tomu to stejně nevysvětlí nikdo...

 

hjbcc
hodnocení

1x
Já jsem po první dávce, neměla jsem vůbec žádné vedlejší účinky. V rodině dva lidé obě dávky, žádné vedlejší účinky. Další člen rodiny první dávka, žádné vedlejší účinky.

 

veronica
06.06.21 14:02
hodnocení

1x

ten vyfocený komentář nějakého diskusního fora s neznámou fotkou nějakého nejmenovaného webu je zajímavý - jistě bych se nad svou vlastní vakcinací zamyslel, kdybych ho četl celý...škoda, že ten odkaz nevložíte.

A mohu znát zdroj tohoto zdrcujícího ,,dokumentu´´? Tipuji FB *smich*

Takych obrazkov si nakreslim ...

Tu pekne vidno, ako sa siria nezmysly, lubovolny FB poste nejasneho povodu je konspiratormi oznaceny za fakt a cim viac ho zdielaju, tym je "pravdivejsi".

Marně přemýšlím, jak vypadá zranění po očkování...

@jenyk - to je třeba ve Skotsku - když jde očkovaný a přizná se veřejně, že je očkovaný, parta antiočkovacího hnutí mu rozbijí hubu

 

hodnocení

1x
avatar arne1

Samozřejmě. Už jsem opíchaný

 

jakubvonsak
hodnocení

1x
Já už se očkovat nechal a zatím jsem krom 2-denní bolesti v místě vpichu žádné problémy neměl.

 

hodnocení

1x
avatar herd
Až za dva roky nejdřív o tom začnu uvażovat.
Dva duvody:
- nechci byt pokusny kralik, pockam si jestli to nema nejake efekty
- treba uz koronavirus bude out

No efekty to má docela popsané. Například velmi snížená pravděpodobnost, že covid dostanete a ještě nižší, že na něj zemřete. Krom toho také velmi snížená pravděpodobnost, že hop budete roznášet.

 

hodnocení

0x
avatar coklit
Ne, nenechám. Považuji se za zdravého jedince a polovina rodiny a přátel již covid stejně prodělala - nejzávažnější projev byla bolest hlavy trvající několik dnů, tedy zatím se NU vakcíny bojím více než samotné nemoci. A jinak co se mi nejvíc nelíbí u vakcín všeobecně rozalio.cz/... V současné době neexistuje nezávislá kontrola bezpečnosti a účinnosti vakcín, jelikož veškeré údaje pocházejí od samotných výrobců vakcín. Proto všeobecně není problematika očkování černobílá.

 

ivuska*
hodnocení

0x

znám z okolí 20km tři Případy úmrtí po druhé vakcíny nebo následků jako amputace končetin kvůli ucpaných křečových žil u starších a podobně ... takže se bojím nechat očkovat ...

To už je snad diagnóga. Tak se nenechte očkovat, myslím, že je to tady v podstatě každému jedno, jak se rozhodnete. Jinak použijte nahoře tlačítko na vyhledávání a najdete plno argumentů jak pro, tak proti. Ale rozhodnout se musíte sama. A podle barvy hlavičky tady máte více identit, takže jen prudíte.

Nesirte hluposti. Vedlajsie ucinky ockovania a pripadny suvis posudzuju lekari. Ak len vy poznate 3 take vazne pripady, museli by ich byt celkovo desattisice.

Treba prisne rozlisovat medzi nahodou a pricinnou suvislostou. Priklad : rano som sa napil caju, poobede som dostal porazku. Konspiracny antivax zaver : caj sposobuje porazku.

 

hodnocení

0x
avatar x2xx

Ano...jedna dávka je už za mnou.*tanec*

 

makk
hodnocení

0x

Já se zaregistroval hned jak jsem měl možnost. Případné komlikace jsou mnohonásobně častější a o dost horší po prodělání COVIDu, než po očkování. A přestože, se situace lepší, myslím, že COVID ještě neřekl poslední slovo. Můj tip je, že na podzim přijde ještě jedna vlna, už asi ne tak velká, ale větší, než byla ta první.

 

hodnocení

0x

A co proti žluté zimnici a japonské encefalitidě?

To jsou cestovní očkování. Žlutá zimnice ani japonská encefalitida se u nás nevyskytuje. Je možné, že si tyto choroby někdo nezodpovědný neočkovaný přiveze z ciziny a skončí s léčbou na infekčním.

Kdo jede do oblastí, kde se tyto cestovní nemoci vyskytují, určitě očkování.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]