Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kvalitní ortodoncie v Praze?

Od: lou* odpovědí: 1 změna:
Dobrý den, potřebovala bych sehnat ortodoncii v Praze, s kvalitními a cenově dostupnými službami. Je mi 18 let a zuby mi rovnají už přes 4 roky na ortodoncii v Praze na Národní třídě. Sice mi chrup srovnali, ale účtují si neuvěřitelné částky, jejich přístup je chladný a k člověku se chovají velmi neprofesionálně a ani mu nic pořádně nevysvětlí. K tomu všemu je odvedená práce velmi nekvalitní. Moje sestra, které tam zuby také rovnají po stejnou dobu, pravidelně dochází kvůli ulomeným zámečkům nebo čouhajícímu drátu zpět na přelepení, za které rodiče zaplatili za ty roky už nevýslovné částky. A přitom není žádný neopatrný hromotluk, který by neuměl s rovnátky zacházet. Já už mám zuby v podstatě srovnané minimálně rok a půl, ale o sundání zatím nepadlo ani slovo. Jistě, nejsem lékař, ale už mi spousta lidí delší dobu říká, že už jim připadá, že už by mi je mohli sundat. Naopak i různí jiní lékaři (stomatologové např) mi sami tvrdili cca 2 roky zpátky, že to bude chtít max. rok navíc a pak že půjdou dolů. No, nechci se tu rozepisovat o mém chrupu, jen jsem chtěla moji situaci uvést na pravou míru a prosím teda kohokoliv, kdo má dobré zkušenosti s nějakou klinikou v Praze, budu moc vděčná za tipy, rodiče obvolávají jednu ordinaci za druhou ale všude mají plno.

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
Já chodím už léta na Smíchov k doktorce Švábové. Ale mívá plno. Teda přímo Smíchov to není, ale za ním. Občas mi nechávala i drát, že jsem za ní druhý den jela znovu. Jednou dokonce na Velikonoční pondělí.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.