Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Může mě otec vyhodit z bytu v 18? Studuji

Od: mrstea odpovědí: 12 změna:
Přeji dobrý večer, je mi 18 a jsem ve druhém ročníku střední školy. Studium plánují dokončit a do školy chodím. Ale teď ta hlavní věc, žijí s rodiči a se dvěma mladšími bratry.
S tátou nemám moc pěkné vztahy, nerozumíme si, neustále se hádáme a někdy mi dokonce nadává vulgárně když se mi něco nepovede nebo udělám něco špatně. (Neubližuje mi!) Nejsme totiž mentalně vyspělá a už mi to tak i zůstane. Táta ale říká, že v 18 se o mě nemá právo starat, že mě klidně vyhodí z baráku, že prej může. Mamka se mě nikdy nezastane. Už nějakou dobu jsem hodně v depresivní fázi, beru i léky a ležela jsme před rokem i na psychině. Ale podle táty mi nic není a nechala jsem se tam zavřít schválně.
Ale to opravdu důležité není. Jednou stejně budu muset jít pryč a já na nic nejsem připravena a ani nemám kam jít.
Teď ta hlavní věc, může mě vykázat z domu? Mě říká že ano a že klidně na mě zavolá policajty, kteří mě vyhodí. Ale já nemám nikoho a nemůžu jít ani k babičce, tetě, k Nikomu. Skončila bych na ulici a táta říká že to nebude nikoho zajímat protože jsem dospěla a jednam sama za sebe.
Zatím mě vyhodit nechce ale furt vyhrožuje že to udělá
Má na to právo když budu ještě 2 roky studovat? A do školy chodím?
Děkuji.

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Vyhodit tě nikdo nemůže a policajti by to ani neudělali. Kde bydlíš /aspoň okres/? Napiš mi vnitřní poštou nebo přímo na můj mail: ajka5@volny.cz, dám ti kontakty na příslušné organizace které ti pomohou, otec teď nic nemusí vědět. Předpokládám, že studuješ řádně a nepropadáš, že nemáš kázeňské prohřešky, tím bys tátovi nahrávala. Taky ti poradí, kde zatím po vystudování dostat aspoň prozatímní bydlení, tady by teď bylo zbytečné to rozepisovat, ani nikomu nemohu dělat reklamu. Hlavně klid! Pěkný nový týden!

liska5
hodnocení

3x

Nepsala jsi sem už jednou? Mám pocit, že se tu řešil takový případ.