Nejste přihlášen/a.
Jezte hodně ovoce a zeleniny, dostatečně pijte a odpočívejte. Hlavně se nestresujte, zase bude líp.
Hlavně si na opary nesahejte, skočte si do lékárny, poradí co bude na ně nejlepší.
Jednou v životě jsem měla opar, udělal se mi u konečníku. Věřte, že to byste určitě nechtěla, nemohla jsem nic...
Pomohl mi laser u kožařky.
Ahoj Julie. S oparem (herpes) mám mnoho zkušeností. To co vidím na tvojí fotce jsem teda ještě nevidel. Nejsem lékař a neznám všechno. Co já jsem měl opar, tak to vždycky bylo na začátku místo s malými puchýřky a postupně se rozšiřoval. Ale že by těch pupenů bylo tolik a tak daleko od sebe se mi nezdá.
Určitě se poraď s tvým lékařem nejprve po telefonu. Popiš svoje problémy a zkus se dohodnout jestli máš přijít na návštěvu k lékaři nebo raději přijede lékař k tobě.
Opar je infekční virové onemocnění, takže pozor i na ostatní.
Dále požádej někoho z blízkého okolí aby ti zašel nakoupit. Nech si koupit a přinést nějaký zabalený oběd. Určitě se najde někdo, kdo bude ochotný ti pomoct, ale musíš začít hledat a ptát se a někoho o tu pomoc požádat.
Pokud budeš nosit roušku, tak si jich kup větší počet a po každém kontaktu roušky s oparem ji buď nech na puse dokud je to možné nebo nasaď novou. A taky dej pozor na přenesení si oparu do očí.
Užívej vitamín B-komplex.
Já na opar používám mast s názvem Herpclair. Je volně prodejná v lékárně, ale je z dovozu a envím jak jsou na tom zrovna se zásobováním. Názory na tuto mast jsou různé ale pro mne je užitečná a pomáhá.
Léčení oparu je dlouhodobá záležitost a počítej minimální dobu léčení 14 dnů.
Tak predevsim se muzete podekovat u evropskych politiku, kteri misto aby okamzite uzavreli hranice - a tim myslim zakaz pristani letadel z Ciny - tak zklamali 500 milionu Evropanu na plne care!
Vam pomuze jen nekdo, kdo lidem pomahat muze a umi. Ten by Vam nakoupil a uvaril.
A herpes nema s Covidem nic spolecneho, to je jen stresem.