Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nekalé praktiky fi. Provea!

Od: speedy* odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,

rád bych touto cestou požádal o pomoc při vyřízení mého problému se zásilkou firmou PROVEA. Manželka loňského roku objednala pánské spodní prádlo u jmenované firmy. Objednávka přišla za cca 3 měsíce a to ještě úplně jiné zboží, než žena objednala. Proto s díky a na své náklady zaslala zásilku zpět, že se nejedná o zboží, které si u nich objednala. Tímto jsme věc považovali za vyřízenou. Bohužel se tak nestalo a včerejší den jí přišla upomínka, že neuhradila finanční částku za odebrané zboží. Pokud prý neuhradí, budou nuceni jí účtovat poplatky spojené s vymáháním. No kde to jsme? Nejde mi teď o výši finanční částky, ale spíše o princip! Jak jsem zjistil, tak nespokojených zákazníků s touto firmou je více. Prosím, zda by jste mi mohli právně poradit, aby manželka měla klid a já vlastně také. Děkuji.

Speedy

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

marenka*
hodnocení

2x

Podívejte se tady ;) modrykonik.cz/...

 

8976*
hodnocení

1x

pokud máte lístek od vrácení zboži tak jim ho okopírujte a napište jim / doporučeně/, že se těšíte na případný soudní spor, a další upomínky z jejich strany budete považovat za obtěžování...a náklady na vyzvedávání pošty budete vymáhat žalobou...hezký den...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]