Ahoj Objednaval jsem obyvaci stenu 6.12 a 14.12 to expedovali .. 5 dni se nic nedelo. Tak jsem jim napsal a tohle byla odpověď :
U vaši objednávky byla zjištěná závada a snažili jsme se najít náhradní kus. Bohužel Vámi objednaný byl poslední. Velice se za vzniklé komplikace omlouváme. Můžeme vám nabídnout podobné varianty a pokud najdeme vhodnou náhradu zašleme ještě dnes. Moc nás vznikla situace mrzí a doufáme že najdeme vhodné řešení aby jste měl stěnu obratem doma. ... ted jde o to, ze jinou nechci a ani mi v emailu nenapsali kterou.. ale co ted? Problém je ze uz jsem to zaplatil .. co napsat aby mi vratily penize jak postupovat
Můžeš být naštvaný že zboží nedodali ale z druhého pohledu je zase šlechtí, že ve chvíli, kdy zjistili, že je některá krabice poškozená, dodávku zastavili. Samozřejmě že máš nárok na vrácení peněz. Pokud si u nich nenajdeš jiné zboží v podobné ceně, napiš jim - z důvodu nedodání zboží v dohodnutém termínu, odstupuji od smlouvy a žádám vrácení celé zaplacené částky na účet číslo ****** víc psát nemusíš.
Ale ja kdyz to koupil nikde nebylo napsany do kdy to přivezou . Jen ze je skladem.. jde to napsat jeste jinak? No kdyz jim to napisu jsou povinny hned poslat peníze?
Podívejte se u potvrzené objednávky v e-mailu, jestli tam máte zároveň i formulář na odstoupení od kupní smlouvy. Nebo bude na stránkách v obchodních podmínkách.
Ten vyplňte a pošlete firmě.
Zažila jsem něco podobného, část nábytku nedodaná s tím, že není skladem a peníze za něj vrátí, platila jsem objednávku kartou.
Telefon nezvedali, na kontaktní formulář nereagovali, až když jsem napsala negativní komentář, peníze mi byly vrácené.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.