Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda někdo neví o nějakých možnostech dobrovolnictví ještě teď v už těsně předvánočním čase. Ideálně cíleného např. na seniory či děti v dětských domovech, ale klidně i jinam. Je mi jasné, že teď, v čase koronavirových opatření, jsou možnosti dost omezené, ale zároveň věřím, že o to horší je osamělost některých lidí, a pokud by zde byla šance ten stav nějak aspoň trochu vylepšit, moc ráda bych se o to pokusila.
Jsem studentkou z Prahy, ale mohu i někam dojet, klidně. Umím hrát na pár nástrojů (viola, trochu housle, kytara, trošičku i klavír..), kdyby se to dalo využít, nicméně to s tím souviset nemusí.
Bohužel se nejedná o nabídku pomoci založené na financích, to jaksi teď vůbec není v mých silách..
Za všechny rady budu moc vděčná a jinak přeji krásné svátky všem!
Eliška Fleischmannová
Je to dost pozdě, něco organizovat.
Oslovte s vaší nabídkou třeba: https://www.hest.cz praha.charita.cz/... zivot90.cz/...
Možná poblíž vašeho bydliště je domov důchodců, pečovatelský dům. V pondělí zajít za sociální pracovnicí a nabídnout jenorázový koncert. Ovšem je to také na schválení nadřízeného /ředitel apod./.
A též se zabezpečuje provoz proti šíření nemoci kovid. Tedy u Vás minimálně rouška, udělají Vám při příchodu test.
Možná bych vzala housle a šla hrát normálně 24.12. na náměstí a chodila pořád dokola, koukala, kde se nachází více lidí.
Mě se třeba hodně moc líbila piána na Hlavním nádraží v praze, některé bylo i na masaryčcč a když za piánem seděl někdo, kdo uměl, tak jsem tčeba i 10 minut poslouchala, dokud mi nejel vla. Klavír v člověku rozezní, rozvibruje všechno pozitivní a krásné, co v člověku je.
A ta živá hudba je něco, co nyní potřebuje většina občanů.
Jedná se o piána v ulicích, ne klavír.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.