Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Je nutný test na Covid?

Od: lilien odpovědí: 7 změna:

Dobrý den, musím nutně na test na Covid? Nebo postačí dobrovolná 14. denní karanténa? Jsem studentka VŠ, na distanční výuce a přítel je ode dneška pozitivní. S nikým se momentálně nestýkám, a proto mi přijde nelogické chodit na testy, jen abych potvrzenou "pozitivitu".. Příznaky žádné nepociťuji a doma budu tak jako tak. Děkuji.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

6x

Šla bych. V případě nějakých následných zdravotních potíží, které se mohou objevit až po několika měsících, abyste věděla, že jste byla pozitivní anebo nebyla. Důležitá informace pro vás a pro lékaře, kdyby se v budoucnu něco řešilo, což nemůžete vědět dopředu. I lidé bezpříznakoví, kteří prodělali covid, mohou mít následky na plicích apod...

katala
hodnocení

2x

Jak už bylo řečeno, tak bych si taky určitě došla...taky mi v podstatě nic nebylo, ale jsem ráda, že jsem to měla potvrzené a do budoucna prostě vím, že jsem to prodělala. Je dobré mít o svém těle a zdraví přehled, když by se něco v budoucnu dělo. Budete na 100% vědět, jak jste na tom...když budete pozitivní a jinak se cítit ok, tím líp...budete to mít za sebou a můžete být pár měsíců relativně v klidu. Test máte zadarmo, nikde fronty nečekáte, šťournou Vás během 30 vteřin do nosu a je hotovo. Za takových podmínek určitě neváhejte a budete mít klid.

senior
hodnocení

1x

Pokud to k ničemu nepotřebujete /nebudete cestovat/, nebudete mít příznaky, tak proč chodit. Naopak v té frontě to můžete ještě chytnout, případně nastydnout, v MHD chytit chřipku.

Není to povinné, když Vám nic není, leda jít ze své zvědavosti.

lilien
hodnocení

Myslela jsem, zda mi to nemůže nařídit hygiena při trasování?

Tak si trasování vypni. Stejně je nanic.

hodnocení

0x