Nejste přihlášen/a.
Mnohokrát jsem tu pěla ódu na Zásilkovnu. Bohužel, tentokrát ne. 16.11. balík přijali, od 17.11. mám u nich balík na expedičním depu v Praze a pak se slehla zem. Sem tam upozornění, že balík se bude zavážet, druhý den zas že je na depu. Máme 26.11. a já balík stále nemám. Kdybych ho neměla zaplacený, tak to neřeším a objednám znovu. Dovolat se jim nelze, jen automat, který mi řekne ty samé informace, co vidím na PC, že balík mám už 9. den někde na depu. Stalo se vám to taky, reagují aspoň na mail a jak dlouho může doručení zásilky trvat? Přeci jen 9 dní je už sakra moc.
Takže od teď si budu nechávat poslat balík asi už jen na dobírku, i když placení kartou přes net je tak pohodlné. Takhle e-shop dostal zaplaceno a odeslal balík, tak to neřeší. Pokud odešle balík ale nebude mít zaplaceno, asi bude páka na poskytovatele přepravní služby s obou stran. Já se budu shánět po balíku, e-shop po penězích.
Docela dost objednávek beru přes Zásilkovnu ( mám výdejnu cca 50 metrů od práce ), platím předem a nikdy nebyl žádný problém. Ale určitě bych to řešil v prvé řadě s prodejcem ( objednávku mi nedodal, je to hlavně jeho problém, musí si to se Zásilkovnou vyřídit on ) a určitě teda bych kontaktoval i Zásilkovnu. Otevřel jsem si jejich www stránky a je tam přímo nabídka on-line chatu, kde nabízí pomoc. To jste zkoušela?
Takže s obchodem jsem mluvila, oni zásilku předali a dál to není jejich problém (takže příště na dobírku, aby to jejich problém byl, nebo abych nepřišla o peníze). Online chat vyzkoušen, odpovídá automat jako v telefonu, po přání přepnout na operátora celý den bez odezvy. Z jiného obchodu jsem objednávala v pondělí a dnes si zásilku vyzvedla. Ještě můžu zkusit mail, jestli někdo zareaguje.
Pokud nakupuji v obchodech v Čechách, nikdy neplatím kartou. Vždy pouze na dobírku, i když platím nějakou tu kačku navíc . Kartou platím pouze v Číně a s nima jsem nikdy problém neměla. Možná je to paradoxní, ale je to tak. Tady když se zaplatí předem, tak za prvé odesílají se zpožděním, protože jednak čekají až jim peníze přijdou na účet a za druhé vyřizují přednostně ty objednávky, které ještě zaplacené nemají a protože chtějí peníze, tak expedují zboží rychle. To jsou mé zkušenosti a mám jich docela dost, protože na interetu nakupuji opravdu hodně.
Nesouhlasil bych. Pokud platím kartou za objednané zboží online, prodejce má platbu na účtu okamžitě a kolikrát mi přijde potvrzení o předání objednávky dopravci třeba do hodiny. Samozřejmě záleží, kde objednáváte - pokud u velkých obchodníků, tak Vaše představa, že nejdříve odbavují objednávky na dobírku, je úsměvná. Pokud u malých, tak je to třeba možné, ale mně se to zatím nestalo ( nevím o tom). Také nakupuji na internetu, jestli hodně, to je relativní, ale jelikož vlastně i pro firmu, tak ano, hodně.
Možná se Vám to zdá úsměvné, ale je to moje zkušenost. Dokonce to někteří prodejci i píší, že objednávky na dobírku odesílají ihned a objednávky předem zaplacené až po přijetí platby. Teď to teda hledat nebudu, jelikož mi je to v podstatě jedno. Napsala jsem svou zkušenost, nic víc, nic méně.
Neberte to zle, nemyslel jsem to špatně . Jen je rozdíl platit kartou a platit kartou on-line. Používám tu druhou variantu a prodejce má peníze na účtu v řádu minut, nemusí se čekat na převod bankou jako u klasické platby kartou.
Co je platit kartou on-line? Já platím vždy převodem z účtu na účet - volím "Okamžitá platba" a nikdy nebyl problém... nač kdesi ťukat číslo karty?
Ajvn, já to zle samozřejmě neberu, napsal jste svou zkušenost. Jenomže tazatelka "pb" podle mne nenakupuje pro firmu, ale jenom pro sebe a jí se stalo, že jí zásilkovna zašantročila někam už zaplacený balíček balíček. Třeba už ho má doma, ale měla s tím problémy. No a proto jsem psala, že raději zaplatím 35 korun navíc za tu dobírku a jsem v klidu. Doručí, dostanou peníze, nedoručí, jejich zájem aby balíček dohledali a promptně si to vyřídili s tou zásilkovnou. A to si pište, že by to udělali, kdyby byl balíček na dobírku a neodkazovali by zákazníka na to, aby si to se zásilkovnou vyřídil sám.
Stalo se mi to a taky to bylo skoro 2 týdny na cílovém depu. Po dohodě s prodejcem mi poslali balík znovu jiným dopravcem. Zásilkovna sice balík nakonec dovezla, ale odmítl jsem jej převzít (tak jsem se s prodejcem dohodl), takže ani nevím, v jakém byl stavu a proč se zdržel. V každém případě reklamovat musí odesílatel.
Snad se to najde, Zásilkovnu vždy chválím... tak uvidíte... ovšem jedny noviny, co mi chodí z Prahy co dva týdny, už několikrát nepřišly... asi někdo krade jako straka, v těch depech, nebo nepozornost a zařadí to někomu jinému, prostě poslali mi už 2x omluvný dopis a NIC, minulý výtisk opět nedorazil...
Reklamujte u prodejce a odstupte od nákupu a žádejte vrácení peněz. Tomu jste zaplatila a Zásilkovna Vás vůbec nemusí zajímat.
Jinak Zásilkovna je nyní hrozná. Je nyní horší jak pošta. Již nikdy více.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.