Nejste přihlášen/a.
No, to bude asi s Poláky problém. Pokud jste platila kartou, můžete platbu u své banky reklamovat a získat peníze zpět cs.wikipedia.org/...
Zde se koukněte na hodnocení, takovým eshopům je potřeba vyhnout se obloukem. zbozi.cz/...
Jinak zde stejný problém, sice starší problém na dTestu a odpověď: ...
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt z Polska), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce "Kontakty". Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.
celé znění zde: vasestiznosti.cz/...
@macina, předpokládám, že jste číslo účtu na vrácení peněz napsala správně a toto je výmluva ve stylu šmejdů?
Zkuste se ještě poradit na správném postupu na dTestu.
Jestli jste pochybila Vy, nebo oni, tak správný postup by měl být ošetřen. Nejste první, ani poslední, kdo se upsal.
Nemáte kopii, nebo e-mail, kam jste to číslo účtu zadávala?
Pokud jste platila kartou /andy123/, tak chyba nemůže být přece u Vás.
ČOI by byla poslední instance, až byste věděla, že jste opravdu postupovala správně, podle náležitostí a firma pochybila.
Platební údaje jste nejspíš posílala elektronicky, tak je snadné zjistit, jestli jste jim dala správné číslo účtu nebo ne. Pokud bylo správné, musí Vím e-shop peníze vrátit (případně můžete dát podnět ČOI, ŽÚ, policii). Pokud bylo skutečně špatné, pak by měl e-shop požádat toho, komu peníze poslal o vrácení peněz a poté Vám je poslat. Pokud dotyčný peníze bude odmítat vrátit, bude to složitější, ale vrátit by je měl. To, že mu peníze přistály na účtu ještě neznamená, že mu patří. Bylo by to pak nutné řešit s ním (prostřednictvím e-shopu), v nejhorším třeba i oznámením na policii. Otázka o jakou částu jde a zda se tím policie bude zabývat, teoreticky by měla i kdyby šlo o pár korun.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.