Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, chtěla bych poprosit o malou radu. Začla jsem si vztah s jedním mužem, který pracuje jako psycholog. Pořád mi říká, že o mě stoj, že chce jen mě.A vyptává se mě, jak to myslím s námi atd. Jenže já se mu bojím věřit, jelikož může na mě zkoušet ty psychologické praktiky tím pádem mě chce jen dostat do postele. On říká, že mu nejde o sex,že chce něco víc, přitom má někdy takové vsuvky, narážky...Jak poznám, že to myslí upřímně a vážně. Říká, že to vše myslí upřímně a že mu mám věřit. Ale me slova nestačí...Člověk toho navykádá, jen aby toho dotyčného dostal. Předěm děkuji za rady.
Vždycky, když mi někdo řekne: Věř mi, můžeš mi věřit atp. se ve mně něco šprajcne a je po důvěře. Když někdo tvrdí a potvrzuje a upevňuje sebe i druhého, že je důvěra na místě, jsou to podle mě prázdné řeči. Takové blablabla Doufám, že nejste jeho pacientkou, nebo on vašim, byť "jenom", konzultantem.
A víte co? Postrádám ve vašem vyprávění takové to aaaaach! Takže vás za srdíčko nevzal, chemie nezafungovala. Tak o čem je řeč!?
Néé nejsem jeho pacientka ani není můj konzultant. Poznali jsme se náhodně. Ještě mě za srdíčko nevzal, protože je to v počátcích,zatím se jen poznáváme a dávám si malý odstup, protože se nechci zase zklamat. Málo i komu důvěřuji, kor, když se to týká vztahu. Ale líbí se mi a je mi s nim celkem zatim fajn. Jen právě nevím, zda mě jen neoblbuje, já se pak do něj zamiluji a on mi pak srdíčko zlomí
Tak to je jiná Jestliže vás ještě nevzal za srdíčko, tak ať si počká, ať se snaží
Vždyť kdybyste teď podlehla, tak byste z toho milování ani nic neměla, celou dobu byste myslela na to, jestli jste udělala dobře nebo ne.
Muži rádi "loví", tak ať si to užije :D