Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak odejít z komplikovaného vztahu

Od: nestastnamamink odpovědí: 9 změna:
Dobrý den, je mi jasné, že mě tu po přečtení mého zkráceného příběhu většina odsoudí, ale stejně ho sem napíšu, protože už jen sdílení mi v mém trápení pomůže..
Mám ročního syna. Manžel se ke mně od porodu (což je současně doba, odkdy spolu bydlíme v jedné domácnosti) začal chovat zle. Dlouho jsem se to snažila vydržet. Pak jsem se svěřila jednomu psychologovi, který na něj po asi dvou měsících, kdy jsem mu přes mobil líčila naše domácí situace, podal trestní oznámení... Toho jsem se lekla a šla následně na Policii manžela bránit (ze strachu, že by se to ve finále otočilo proti mně, říkala jsem si, že mi těžko někdo uvěří, že se takhle chová člověk, který pracuje jako farář a psychoterapeut...). Manžel se to díkybohu tenkrát vůbec nedozvěděl.
Pak jsem se to zas nějakou dobu snažila vydržet, ale když to zas začalo být neúnosné, zašla jsem ze zoufalství do manželské poradny. Tam mi paní odbornice řekla, že se jedná o jasné domácí psychické násilí a ať se okamžitě obrátím na Intervenční centrum, kde mi pomohou od něj odejít. Tak jsem tam několikrát byla, začala si v klidu připravovat rozvodové papíry. Pak se najednou manžel začal chovat trochu líp, jakoby to snad věděl (ale nevěděl samozřejmě) a tak mi to bylo blbé. Rozvést jsem se ale chtěla dál. Jen jsem si řekla, že na to chci jít férově a že tam nebudu psát to, jak zle se ke mně i synovi choval, ale postavím to na "blbostech" typu, že se mnou od svatby (což tou dobou bylo už rok a trictvrte) nespí nebo že se neshodneme na výchově, atd.