Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

IKEA - reklamace

Od: kkozelik* odpovědí: 4 změna:

Dobrý den,

snažím se již 3 týdny reklamovat skříň od IKEI - nedodali jeden z dílů + ohnuté díly - skřín nelze sestavit. Na infolinku se nedá dovolat, na meily nereagují. Poradíte, prosím, jak postupovat? Nejraději bych nějaké telefoní číslo na někoho kompetentního - rád bych si schladil žáhu. Rozebraná skřín představuje u nás v domácnosti již 3 týdny docela problém.

Díky

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
Nevim kam píšete nebo voláte, ale v případě reklamace je potřeba vyplnit reklamační formulář (mají na svých stránkách). Nikdo s vámi reklamaci po telefonu řešit nebude.
ikea.com/...
kkozelik*
hodnocení

To bylo první, co jsem udělal. Bez výsledku.

 

hodnocení

0x

To vypadá na běh na dlouhou trať, jedině je ještě zkusit bombardovat na Fb, ale tam si lidi taky stěžují...

jeden z dnešních příspěvků: facebook.com/...

v 15:44

Celý den se vám nedá dovolat a nelze ani přes kontaktní formulář na webu poslat požadavek! Když se zeptám tady přes FB, tak dostanu informaci, že mail vyřídíte za 10 dní! To si děláte legraci, ne? Co je tohle za úroveň služby?

Čemu se divíte? Jsou zahlcení. Ze zákona mají na vyjádření 30 dní. Nechápu jak pomůže volání nebo psaní na nějaký maily, který čte kdo ví kdo. Reklamace se řeší osobně, to teď nejde, nebo přes formulář. Teprve pokud se do 30 dní nikdo neozve, je čas řešit to dále.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]