Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
snažím se již 3 týdny reklamovat skříň od IKEI - nedodali jeden z dílů + ohnuté díly - skřín nelze sestavit. Na infolinku se nedá dovolat, na meily nereagují. Poradíte, prosím, jak postupovat? Nejraději bych nějaké telefoní číslo na někoho kompetentního - rád bych si schladil žáhu. Rozebraná skřín představuje u nás v domácnosti již 3 týdny docela problém.
Díky
To vypadá na běh na dlouhou trať, jedině je ještě zkusit bombardovat na Fb, ale tam si lidi taky stěžují...
jeden z dnešních příspěvků: facebook.com/...
v 15:44
Celý den se vám nedá dovolat a nelze ani přes kontaktní formulář na webu poslat požadavek! Když se zeptám tady přes FB, tak dostanu informaci, že mail vyřídíte za 10 dní! To si děláte legraci, ne? Co je tohle za úroveň služby?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.