Nejste přihlášen/a.
Papír snese všechno. Jde o to, jestli to těch 199,90 Kč vůbec někdy předtím stálo. Vsadím se klidně, že nikoliv.
No ale tady jde o nějaké bloky a chtěla bych vidět toho šílence, který by dal za obyčejný kroužkový blok 199 Kč. A jeden blok za dvacku je naprosto normální, možná i trošku předražená cena. ledaže by prodávali za tu dvacku 5 kusů a to z té fotografie evidentní není. Já tyhle slevy naprosto ignoruji, protože to je z 85% chyták, i co se týká jiného zboží. Jsou to podfuky, protože kdo by prodával se 90% slevou? Už to znamená, že není ten obchodník vůbec důvěryhodný a své zboží má hodně předražené. A nikde ve světě takové slevy ani nejsou povolené, pouze v tom případě, že se jedná třeba o totální ukončení prodeje a vyprodává se celý sklad. Ale pak musí obchodník také skončit a nepokračuje ve svém podnikání. Nebo když se jedná o renovaci celého obchodu a následně je obchod uzavřený po určitou dobu, kvůli pracím. Ale nás je možné všechno. Tady se může vesele krást a podvádět...
@jofa, sleva 90 % to je, i kdyby ta cena měla být smyšlená. Stejně jako by mohla být smyšlená v případě, na který se ptá tazatel.
EAN tam je, tak si jde najít, za kolik se ten zápisník prodává / prodával. Podle mého názoru je cena kolem 200 Kč / 7 EUR / 35 LEI jenom cenou doporučenou výrobcem, ale všude ho prodávají levněji (často i výrazně), protože je nejspíš úplně k ničemu, jenom trochu zajímavě, ani ne moc hezky, vypadá.
@suzymon, než jsem to napsala, je tady o příspěvek navíc. Nejde přímo o kroužkový blok a falešnou slevu, ale divný zápisník s divnou cenou to je. bolsosergioycano.es/...
Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitel má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.
Pouze v případech, kdyby došlo ke zjevné administrativní chybě, že by spotřebitel nemohl v dobré víře předpokládat, že by byl výrobek za uvedenou cenu skutečně prodán, může prodávající namítat neplatnost závazku. Tato chyba však musí být zjevná a cena by musela být neúměrná hodnotě zboží.
V případě, že prodejce mění po přijetí objednávky cenu, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako tzv. vábivá reklama dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele, která je klamavou obchodní praktikou. V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.
Napište o co jde přesně, to snad není tajemství. A podle toho můžeme třeba posoudit situaci. Takto se těžko odpovídá, když člověk neví o co jde. Nevím jak je to v takových případech na eshopech, ale kdyby to bylo v kamenném obchodě, někde v regále v supermarketu, tak by Vám to museli prodat za tu cenu, která by byla pod zbožím. Ale ono i to je někdy prý sporné.
No ono je to jaksi fuk, jestli jsem zvědavá. Nevím co je na tom divného. Tak abych Vám učinila radost, tak bych byla opravdu zvědavá, s čím vším se může člověk v internetových obchodech setkat. A myslím si, že právě zveřejněním toho faktu, by se mohli poučit a varovat i jiní lidé. Dnes se nákupy na různých e-shopech zmnohonásobily a tak by to podle mne byla docela zajímavá informace.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.