Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Chci se zeptat, jestli tu zrovna není někdo, kdo by byl schopen popsat, jak se řeší reklamace na straně obchodu, případně eshopu?
Jde mi o to, že mám možnost odebírat zboží od velkoobchodu, ale ten poskytuje klasicky 24 měs. záruku. Já zboží prodám třeba až za měsíc, nebo za dva. V té době už budu mít záruku jen 22 měs, ale sám budu muset poskytnout záruku 24 měs.
Jde mi tedy o to, co budu dělat, v případě že mi zákazník zboží bude reklamovat třeba 23. měs. a já už nebudu mít záruku u dodavatele?
Napadlo mě jedině, že bych prostě vrátil peníze, nebo zaslal výrobek nový, ale to samozřejmě není ideální řešení a zajímá mě, jestli to takto tedy opravdu funguje, nebo jsem vedle a je to jinak?
Předem moc děkuji.
Je to přesně jak jste napsal. Celých 24 měsíců ručíte vy. Dělám na reklamacích a málo kdy se stane, že fakt něco klekne měsíc či dva před koncem reklamační lhůty. Nevím co nabízíte za zboží, ale já bych třeba dala zákazníkovi menší slevu s tím, že záruka je kratší.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.