Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak obchody řeší reklamace?

Od: lib0r odpovědí: 5 změna:

Dobrý den. :)

Chci se zeptat, jestli tu zrovna není někdo, kdo by byl schopen popsat, jak se řeší reklamace na straně obchodu, případně eshopu?

Jde mi o to, že mám možnost odebírat zboží od velkoobchodu, ale ten poskytuje klasicky 24 měs. záruku. Já zboží prodám třeba až za měsíc, nebo za dva. V té době už budu mít záruku jen 22 měs, ale sám budu muset poskytnout záruku 24 měs.

Jde mi tedy o to, co budu dělat, v případě že mi zákazník zboží bude reklamovat třeba 23. měs. a já už nebudu mít záruku u dodavatele?

Napadlo mě jedině, že bych prostě vrátil peníze, nebo zaslal výrobek nový, ale to samozřejmě není ideální řešení a zajímá mě, jestli to takto tedy opravdu funguje, nebo jsem vedle a je to jinak?

Předem moc děkuji. :)

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x

Je to přesně jak jste napsal. Celých 24 měsíců ručíte vy. Dělám na reklamacích a málo kdy se stane, že fakt něco klekne měsíc či dva před koncem reklamační lhůty. Nevím co nabízíte za zboží, ale já bych třeba dala zákazníkovi menší slevu s tím, že záruka je kratší.

asd1

Ty dáš slevu na kratší záruku, a pak zjistíš že záruka je ze zákona pořád dva roky, takže to projedeš ;)

 

hodnocení

0x
Z vlastní zkušenosti to obchod řeší tak, že zboží odešle na reklamaci výrobci a řídí se výsledkem. Některé obchody např. nabídnou rychlejší řešení tím, že poskytují informace kam zboží výrobci zaslat a tím se zkrátí i daná lhůta.
Reklamoval jsem TV Samsung. Obchod mi napsal info o výrobci- zavoláno, přijeli, tv odvezli, dovezli za 14 dní a reklamace vyřízena.

 

hodnocení

0x
avatar ferax

Ideální řešení je uzavřít smlouvu s výrobcem daného zboží a nehrát si na obchodníka, když je to překupnictví.

motak
Si to představuješ jak hurvajz válku...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]