Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Dárky k Vánocům, co vyrobit?

Od: ano odpovědí: 9 změna:

Dobrý den,

vůbec nevím, jaké bych měla rodině dát dárky k Vánocům. Nemáte náhodou nějaké dobré tipy na dárky? Nejradši dárky vyrábím, takže klidně bych ocenila i rady na dárky, které se musí vyrobit...

Předem moc děkuji :)

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Přikláním se též k Pinterestu, jak zde již zaznělo, je to nepřeberná studnice inspirací.

Měla jsem tzv. ubrouskové období, ubrousky jsem lepila na kameny, na květináče i PF jsem tvořila pomocí ubrouskové techniky. Ale nyní vše potřebné asi nenakoupíte.*zmateny*

hodnocení

2x

Na Youtubku je návodů kvantum. Pokud by ti to nestačilo, další inspirace najdeš, když si stáhneš v obchodu Google play aplikaci Pinterest. Tam je úplně všechno :)

liska5
hodnocení

2x

Maňásky, loutky, šátky tunýlky-nákrčníky, ty jdou dělat i z elastickýc triček. Látkové nákupní tašky třeba s nějakým obrázkem nebo šátky batikované...Vánoční dekorace - borovicové šišky obarvit ty konečky bílou, vizovické pečivo- zvířátka. Andělíčky a zvonečky háčkované, polštářky plněné bylinkami, sáčky na šípky, malované kamínky, krabičky na dárečky, malované skleničky a láhve. Na internetu jsou recepty na vizovické těsto a co za barvy na sklo či hedvábí použít...

vilik*
hodnocení

1x
Vím, že stálo spoustu odvahy a odhodlání tento dotaz položit, ale přesto si dovolím navrhnout, aby příště zbylo trochu času na správné položení dotazu.
Například, nedozvěděl jsem se, kolik je vám přibližně let, a tedy jestli jste výdělečně činná, kolikpak asi máte úmysl za dárky dát a komu jsou určeny a co ráda vyrábíte.
Jinak byste se mohla dočkat odpovědí, které jsou vám k ničemu, protože třeba nemáte v úmyslu obdarovat například strýce háčkovanou dečkou, když ráda sváříte železné konstrukce a máte jen oblíbené tetičky.
ano
hodnocení

Omlouvám se. Psala jsem to ve spěchu.
Je mi 14 let. A více méně bych dokázala vyrobit cokoli...