Nejste přihlášen/a.
Nepletu-li se, existuje i pošta. Ale to jsou samozřejmě další náklady. Pokud zahájíte reklamaci díky písemné komunikaci, můžete s kompetentním oddělením vyřešit. Telefon na prodejnu s naštvanou tetkou vám asi nepomůže. Covid nemění zákony v dané věci... písemná komunikace musí být zvláště u takové firmy zásadní pro případné úlevy (kvůli jejich jménu určitě najdou řešení).
Uplatňování reklamací
Jak ČOI upozornila, krizová opatření problematiku uplatňování a vyřizování reklamací specificky neupravují. Apeluje však na obě strany, aby při výkonu práv v době nouzového stavu k sobě účastníci smluvního vztahu přistupovali ohleduplně, s trpělivostí a přihlédnutím k mimořádné situaci, v níž se druhá strana může nacházet.
ČOI upozorňuje na to, že "šikanózní trvání na vyřizování reklamací spotřebního zboží, které není nepostradatelné, v běžných lhůtách a odstupování od smlouvy v případě, že z důvodu nouzového stavu nemohla být reklamace vyřízena, může mít povahu jednání v rozporu s dobrými mravy, kterému není přiznána právní ochrana. Šikanózní výkon práva, nebo jiný postup v rozporu s dobrými mravy, nepožívá právní ochrany, takové jednání nemá právní účinky.” ( novinky.cz/... )
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.