Nejste přihlášen/a.
Ono záleží, jaká to je zásilka a protože to tazatel neuvedl, tak psát jestli 3, 7, 10, 15 dní může být nepravdivé.
Stejně tak, že se vhodí po určité době do schránky. Může i nemusí, balík asi do schránky nevleze.
I moje odpověď není zcela konkrétní, protože třeba některá zásilka nemá odesílatele, není komu vrátit, tedy se zasílá na úložnu Brno.
Dotaz je pojatý velmi široce a těch variant uložení a co při nevyzvednutí je více.
Lehce to zjistíte v aplikaci "sledování zásilek Č. pošta". Zde máte aplikaci. Tam vložíte číslo své zásilky a ihned uvidíte co se s balíčkem děje a tady si můžete i sám změnit dobu uložení Vaší zásilky. Můžete i telefonovat. Pokud si zásilku ale nevyzvednete, pak po uplynulé době automaticky pošta posílá zásilku na adresu odesilatele. Ale normálně byste měl být poštou upozorněn, že máte balíček na poště a na té výzvě je přesně napsáno, kolik dní máte k tomu, abyste si ji vyzvedl. Dokonce dostanete do schránky i druhou výzvu. Pokud teda Vaše pošta funguje jak má.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.