Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Mohu se od 28.října vydat na procházku?

Od: willybrandt* odpovědí: 80 změna:

Zdravím,

vláda přitvrdila v opatření, na základě informací, které jsme získali - lze se procházet, pokud budu sám a v přírodě?

 

 

80 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

senior
hodnocení

11x

Myslím, že naopak, měli lidi nahnat do lesů, aby se hýbali, sportovali, během volných dnů /sobot, nedělí, prázdnin/ strávili celé dny venku na sluníčku, otužovali se, zaběhali si, zacvičili v přírodě. Člověk se potřebuje odreagovat, odbourat stres po celém týdnu, kdy sedí u počítače, po celém týdnu, kdy mají na starosti děti s distanční výukou, rozhýbat faldíky, protože lenivým stylem života, vysedáváním u PC a TV se tuky usazují, lidi chroupají brambůrky, popíjejí slazené limonády, čokoládky a tak dokola. Začarovaný kruh. Je to proti lidství, je to týrání člověka. Kontraproduktivní. Z neustálého čumění do bedny ve člověku bude jenom stoupat napětí, strach. To se projeví v psychických poruchách, lidi budou zobat depresiva, navštěvovat psychiatry.

Absolutně souhlasím. Ještě koncem minulého týdne byl pohyb v lese a sport doporučován, dnes už to zase neplatí.
To už je bez komentáře.
willybrandt*
26.10.20 22:34
hodnocení

Přesně.

liska5

Oni si asi představují jen Prahu a velká města. My tu v menších městech a v obcích máme do přírody kousek a budeme sedět u telky a tloustnout? To přece nemohou trestat, když sednu na kolo a zmizím v kopcích nebo půjdu přes louku do lesa. To se mám plížit?

Lidi co blbnete? Volný pohyb je omezený několik týdnu, teď se mění stav od 21:00, zajímalo by mě kolik lidí chodí v tuto dobu do přírody. Co tvoří vláda je jedna věc, ale co dokážou vymyslet lidi z pár informací tak to je pak pořádná rána :)

maverick: Lidi nic nevymýšlí, od toho tady máme vládu. A co jsem poslouchal dočasného ministra zdravotnictví..a ministra "všeho" Havlíčka, tak tam opravdu nebyla jediná zmínka a vyjímka na individuální sport a pohyb v přírodě. Teprve cca hodinu po vystoupení těchto melody boys došlo k upřesnění, že na individuální pohyb v přírodě se nařízení nevztahuje. Ale opravdu to ze začátku bylo "jasné" a bez upřesnění se nedalo chodit ani na procházky do lesa.

Zatim jsem nikde nečetl, že by se měnilo něco s omezením pohybu ve dne.

maverick: Včera v cca 21:30 ano, včera ve 22:45 ne..Ale tak už to tady chodí.

A kde? Nikde jsem to nenašel a na telku jsem nekoukal.

Včera večer bylo sděleno co se nesmí..a jaké jsou vyjímky (ústně i v tisku) a tam žádná vyjímka na sport a přírodu nebyla ani v náznaku, to bylo cca v těch 21:30..A ve 22:45 naskočilo na Novinách upřesnění (nebo změna, co já vím), že sport a vycházky v přírodě jsou povolené..Kdo se v tom už do háje má vyznat.

@martincakl

Neber to, že tě prudim, ale tohle je fakt tristní jaká je komunikace s veřejností. Osobně jsem tedy nenašel nic o čem tady debatujete, ale to, že na MZCR nejsou informace ze včerejšího jednání ani dnes ráno? Tomu říkám informovanost...

Mimochodem, přijde mi, že hodně lidí čerpalo jen z novinek a ty tam měli nějaké spekulace...

maceriku, nevím, ale třeba je to tím, že zaměstnanec, který to má dát na Web chodí do práce až v 9 hodin, podle toho, kdo mu to nadiktuje, z poslední úpravy, předešlé úpravy.

Mně třeba už delší dobu strašně se.., no štve, že ministři si píší ty své výlevy týkající se různých zákazů na twitter i během jednání vlády, nečekají na nějaké oficiální prohlášení po skončení jednání. Už to, že věci, které se týkají celého národa, dávají na ten blbý twitter a ne nejdříve na oficiální stránky vlády nebo ministerstev je na hlavu. Přijde mi to strašně neprofesionální. Nejdříve by mělo být oficiální stanovisko a pak ať si klidně kvákají, co chtějí.

 

hodnocení

10x
avatar bruno2

Výpis z posledního opatření vlády: od 21:00 do 4:59 platí zákaz vycházení, výjimkou jsou cesty do zaměstnání, výkon povolání, neodkladné cesty kvůli ochraně života, zdraví a majetku, ale také pro venčení psů ve vzdálenosti do 500 metrů od bydliště. Pokud člověka v době nočního vycházení hlídka zastaví, bude mít povinnost dokázat, že se na něj vztahuje některá z výjimek, tedy například kam jde či kde pracuje

.povolené jsou vycházky v přírodě a v parcích, pobyt na chatách a chalupách (a cesty na ně), a to v maximálním počtu dvou lidí s výjimkou členů jedné domácnosti

bruno, díky, snad se již nenajde nikdo, kdo takto jednoduché nepochopí.

Já...takže když jdu do městského parku a musím projít celým městem, tak můžu. Takže je to na nic!

 

bublaaa*
hodnocení

6x

Já klidně půjdu, dlabu jim na to. Už jich mám plný zuby. Tahají ta opatření jako králíky z klobouku. Zákaz nočního vycházení je nesmysl, nebudu se tím řídit. Domluvím se s kolegou, aby mi v případě potřeby dosvědčil, že jdu k němu na pracovní poradu a tím pro mě tenhle zákaz začíná i končí.

Kéž by se raději bodovaly správné odpovědi, než "osobní názory" :)
bublaaa*

Já to napsat musel, v bublovi už to bublá delší dobu a je na pokraji občanské neposlušnosti *smich*
Ode mne máte bodík za správnou, rychlou a politicky korektní odpověď *palec*

Jen hurá do přírody.

bublaaa*

Celou noc jsem byl venku, nalítal jsem pěškobusem tak 15 kiláků okolo Vltavy od Modřan přes Zelený pruh až na Karlák, nepotkal jsem ani živáčka. Jen jednou okolo mě projeli poldové a nic. Až v metru jsem potkal tři lidi.

Celou dobu jsem se chystal na poldy, jak je pěkně seřvu až mě zastaví a nic, srali na mě *smich*

jarin*
Jste prostě borec.
bublaaa*

Nejde mi o to jestli jsem borec, to už dávno vím *smich* Tady jde o otevřenou nedůvěru vůči vládě a její kompetenci zvládnout tuhle krizi. Zkouším jestli alespoň policajti mají rozum.

Jestli je tedy noční zákaz vycházení primárně zaměřený na omladinu, aby se neslejzali někde na hidden party, tak je rozumné, že starší ročníky nechávají na pokoji. A jestli to tak vydrží, tak jsem ochotný svojí občanskou nepošlušnost zvážit. I když to bude těžké, už dva lidi co znám jsou na pokraji finančního kolapsu. Jeden už prodává na bazoši vybavení domácnosti, aby zaplatil nájem, jeho žena z toho prý nervově onemocněla.

 

 

nox®
hodnocení

5x
avatar nox

V lese číhá kovid za každým stromem, žádné slitování. Jen nechápu, že to ještě lid toleruje.

senior

Dnes jsem mluvila s lidmi vracejícími se z procházky z Klánovického lesa. Tak opravdu vir covidu leží na každém lístečku a snáší se na každého, kdo pod ním projde. Je zákeřnější, než klíště.

 

hodnocení

5x
avatar martincakl
Tak pozor.. Teď dle aktualizace článku na Novinkách, je pobyt v parcích a v přírodě povolen. Tudíž i sportovat individuálně v lese je možné.
Uvidíme ráno, jestli si to zase nerozmyslí..
willybrandt*
hodnocení

Známe jednání tohoto kabinetu. Tak uvidíme, že by snad použití rácia?

Těžko říct.., spíš jim to někdo musel říct, co to zase udělali za pitomost..
willybrandt*
hodnocení

Někdy mám pochybnosti o kompetentnosti vlády. Stále osočování a podivné manévry v rozhodování. Uvidíme.

Někdy? Já prakticky denně..a to se zdaleka netýká jen covid šílenství, ale hlavně ekonomiky.

 

krtek6
hodnocení

5x

a já odpovím proti proudu...to nemůžete tu chvilku vydržet na té prdeli doma? To nemáte nic jiného na práci než se procházet? Jsme stále v začarovaném kruhu. Oni chtějí v maximální možné míře eliminovat pohyb lidí na jednom místě, ale udělením další vyjímky ty lidi akorát přesunou na další. Když zavřou obchody, lidi jdou sportovat. Když zavřou sporty, lidi jdou do lesa. Pokaždý co se tak stalo, to člověk může vidět ve zprávách. A hlavně...ještě ta rouška pod nosem ne-li vůbec a můžeme furt nadávat kdy to skončí. Izrael to vzal z krátka a dneska má to R číslo o víc než polovinu menší a dostal se z toho.

Krtku, úplně s Vámi souhlasím, až na to jedno slovo.

(Na té židli doma.)

Ne kazdy, kdo potrebuje do prirody to potrebuje kvuli pouhe prochazce.

Ale zaroven to neznamena, ze tam potrebuje kvuli zamestnani.

Ale to panelacnici nikdy nepochopi.

krtek6

axus: jo? a co teda v té přírodě tak nutně potřebuje? dřevo? houby? jahody?

 

hodnocení

3x
avatar mikihans
Ne, je zákaz volného pohybu a procházka není mezi výjimkami.
Ale můžete v noci na procházku se psem do 500 metrů od domova :-D
willybrandt*
hodnocení

Děkuju. Psíka nemám, takže nic.

Tak leda tvrdit, že Vám pes zrovna utekl a musíte ho dohnat.
berger*

Martincakl,to bych asi radši netvrdil... Nemá mít majitel psa zabezpečeného,aby neutekl?

Berger - pokud ho má na baráku tak by mu asi utéci neměl, ale pokud ho má v bytě, jak mu asi uteče - a stejně i na baráku s ním musí ven.

Mikihans - jak budu měřit těch 500 metrů - 500 můžu a 501 už ne?

A počítá se do 500 metrů zda bydlí v přízemí a nebo ve 12 patře? *smich*

berger*

Slavo,majitel je za psa zodpovědný vždy. I venku. Takže pokud poldům řeknu,že utekl,zadělám si na průšvih...*smich*

Už je to vyřešeno..viz. výše. Tedy do té doby, než si to zase někdo rozmyslí.
sirokko

Kočku jsem už štěkat naučil. Ale náhubek nechce.

bublaaa*

sirokko: Ještě ji naučit, aby se tvářila jako pes a můžete vyrazit *smich*

 

hodnocení

2x
avatar juraja

Koukám, je po 22°°hod.

Všichni sedí doma na internetu ale rozčilují se že nemůžou ven*alene*

ohgf
Je to i přes den, špatně čtete.

co je přes den?

inspa*

není to přes den, je to po 22. hodině. Osobně si myslím, že tím chtějí pokrýt návraty z různě vzniklých garážnických hospod, kde si sousedé koupí bečku, zlámou ji někde u někoho a pak táhnou domů. A osobně si nemyslím, že tohle je ten problém.

ohgf
Hm, na začátku psali i o omezení přes den a teď to z těch článků je pryč, to jsem blázen...

 

jenda2*
hodnocení

2x
Zakaz nocniho vychazeni asi zaridil Prymula, aby nebyli papalasi pristizeni. Vecer nikoho nepotkavam, nikdo nestoji u hospod a proto se nesmi chodit ven. Tak to skutecny boj proti sireni. Rano byl vlak plny, to vir jeste spi...

On ten vir v noci nespí a je asi nejaktivnější.Daleko víc než ve dne.

Vir je přeci stejný, ve dne i v noci, ale to určitě víte sám velice dobře.

No, ale někdy přeci musí spát. Nevíte někdo kdy spí a je tudíž bezpečněji?

Kdy spí? přeci přes den kdy jsou dělnící v práci!

Pane Milane dle opatření je největší účinek viru v noci-jinak když není v noci kam jít (hospody,kina a divadla sice večer ale končí v nočních hodinách) proč tedy zákaz až na dvě výjímky vycházení v nočních hodinách!?Nebo je to tím že máme velmi chytré a kompetentní politiky !?

 

hodnocení

2x
avatar milancukrar

Kdo chce, (ne)řeší problém, kdo chce může nadávat. Na cokoliv. Třeba, že večer nemůže ven. Asi to bude jiné v Praze, či Pardubicích, jinak to bude v Horní Dolní.

Stačí jen trošku použít mozek. Někteří ho použijí, aby nadávali na cokoliv.

xy
Ja s Vami naprosto souhlasim. Prijde mi ze rada lidi nadava uz jen z principu, protoze si preci nenechaji neco narizovat, omezovat. A vlada postupuje zmatene, protoze se obava reakci lidi a tak pritvrzuje postupne misto aby udelala razny krok hned na zacatku. Kdyz pujdu sam do lesa, nikoho neohrozim. Jenze to s sebou nesmim vzit bandu kamaradu jak jsem to videl u nas o vikendu.
inspa*

Ano, také mi to tak přijde. Bez ohledu na to, kdo je u vlády, teď je chvíle, kdy si to každý musí srovnat v hlavě. Za sebe - musím jezdit každý den do práce vlakem, a jsem rád, že tu práci mám. Zamyslet se nad tím, že jiní už třeba o práci přišli. Více než co říká někdo z vlády mě oslovily výpovědi i záběry doktorů a sestřiček, kteří pečují o ty, co to chytli a jsou na tom zle. Pokoru a úctu, sakra k nim, ne k politikům!

 

hodnocení

2x
avatar axus

II. zakazuje blablabla s výjimkou:

blablala

3. cest nezbytně nutných k obstarávání základních životních potřeb blablala

Jidlo je urcite zakladni zivotni potreba a vzhledem k tomu, ze v lese ted roste mnoho jedlych hub...zatim zadny zakon nezakazuje obstaravat si jidlo mimo supermarkety.

 

hanaka
hodnocení

1x

Vezmu psa a budu s ním běhat kolečka v lese za barákem...více než 500 metrů od domu to na tuty je, ale co :) Dodržuju všechno, co mi dává smysl...ale s tímhle mi můžou víte co :)

 

id
hodnocení

1x

Vycházky do přírody řešit nemusím, bydlím na samotě. Do města jedu jen když musím.

Ne, že bych souhlasila se všemi zákazy a příkazy. Vše je o lidech a ne jen o vládě. MInule jsme byli všichni doporučovány do přírody a jak to dopadlo v Jeseníkách? V sobotu na Hvězdě (odkud jezdí co půl rodiny kyvadlová doprava na Ovčárnu) pendlovaly 4 autobusy, lidi nepobraly, na nástupištích čekalo 300 - 500 lidí na každý spoj. Autobusy narvány, o rozestupech nemůže být ani řeč. Dnes již kyvadlovka byla zrušena. Už v 10,30 hodin byl i uzavřen výjezd osobními auty neboť parkoviště na Ovčárně pro 80 aut bylo plné. Na Praděd už jen pěšky a to zespodu půjde nálokdo.

 

katarina1
hodnocení

0x

Vzhledem k tomu, jak je omezeno i venčení psa, tak asi těžko...i když by mě taky zajímalo, jak by to bylo třeba se sportem jednotlivců

willybrandt*
hodnocení

Ach jo, les byla taková příjemná relaxace.

ladislav65*

Venčení psa 100 m od baráku, a se sportem tak pokud nemám psa tak si ho půjčim, a už běžím !

 

inspa*
hodnocení

0x

omezení vycházení je až po 9. hodině. Pokud máte jako já hned za domem chráněné území plné lesů a není to zrovna turistická oblast, kdo vás bude honit?

willybrandt*
26.10.20 21:57
hodnocení

Pravda.

Ne, vycházení je omezeno i přes den, procházka mezi výjimkami není :)
willybrandt*
hodnocení

Pojďme to dodržovat, ať se situace trochu uklidní :)

jenda2*
A co se uklidni? Zitra se to prodlouzi pres 2.listopadu. 2 tydny domaci vezeni. Ze v prazdne nocni ulici dojde ke snizeni vyskytu je naprosta hovadina.
inspa*

Souhlasím, mě teď trochu pomáhá to, že mám v háji nohu a stejně toho moc nenachodím. Ale bude třeba se omezit na maximum, buď jak buď. Doplazím se každé ráno 20 km do práce veřejnou dopravou a pak zpět s nákupem už 3. týden. Ale teď už to není o Babišovi, teď je prostě zle. Sobecky se těším, až to opadne a otevřou hospody... :( Snad ten sajrajt při svém zdravotním stavu nechytnu, aby mi vylepšil astma.

berger*

Willybrandt,mám čtyři psy. Jsou zvyklí jít kolem jedenácté jít ven,vracíme se kolem půlnoci. Já nachodím kolem pěti km,ten nestarší jde se mnou,ostatní lítají. Ohařka naběhá kolem dvacky. Jezdíme autem za vesnici. To pětset metrů od baráku nelze.Toto nařízení dodržovat nebudu,topolánkovo jednička...

willybrandt*
hodnocení

Každý má svou odpovědnost. Přít se nebudu :)

inspa*

Jak píše kolega willi, pokud to je na samotě... Kéž bych měl svého labradora, co už je v psím nebi. Tady u nás bych neváhal, zalezl s ním do lesa a klidně přespal někde v jeskyních. Vždy mi šlo o to hlavně pokud možno nikoho nepotkat na takových tůrách :)

 

motak
hodnocení

0x
Si příště rozmyslíme, fotit Prymulu bez roušky.
Stalo nam to za toho zaracha?
willybrandt*
hodnocení

No, nebude to prima(ula).

 

hodnocení

0x
avatar aja1946

Psa mám a už vidím,kdo měbude kontrolovat, jestli nejsem 510 m od domu, občanku rozhodně ven nenosím

 

hodnocení

0x
Mleté kraviny. Omezeni pohybu je už delší dobu a výjimky se nezměnily. Jde "pouze"o večer
vlada.cz/...

 

priklad11*
hodnocení

0x

Máte se na co těšit. Co není to může být

echo24.cz/...

 

inspa*
hodnocení

0x

Já nechápu, co tu furt někdo řeší. Kdybych žil v Praze, kde jsem se narodil, nechodil bych na trhy a ven, když nemusím. Lítá tam sajrajt a já to fakt nechci chytit. Naštěstí mám i pohled ten, 200 kilometrů od Prahy, v lesích. No mě může být u řiti kam můžu a nemůžu, mezi dva smrky a možná i za borovici i bez psa. Sans se pustím i za borůvčí Tady kurňa nikdo není. Ale ráno jak do Reichu putuju do města a hadr mám už dnes na hubě, i když vím, že mi to prd pomůže

 

jenda2*
hodnocení

0x

Čím větší zpřísnění, tím větší rekordy pozitivních nálezů. To je už záhada. A nejen zde ale už i ve Španělsku, Itálii, Slovensku a jinde.

jarin*

Tak záhada je to tak možná pro Vás a Vám podobné. Vy opravdu nevidíte, že lidé se chovali na jaře jinak, než teď? Na jaře byl většinou respekt, obavy, solidarita. Teď akorát vymýšlíte, jak o.s.r.a.t nařízení koupí plyšových psů a jaký jste to borci, že máte roušku pod bradou a jdete se mačkat do přírody, protože zavřeli nákupáky.

A co Izrael, kterého někdo před 14 dny kritizoval, jak nesmyslné uzavření udělal?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma kyvadlová doprava

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]