Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak vyřešit nevěru manželky už po druhé?

Od: juran odpovědí: 83 změna:

Zdravím!

Chtěl bych vědět jak by se v mé situaci zachoval někdo jiný.

S první přítelkyní jsem byl 8let a po její samostatné dovolené mi utekla s Italem. Po dvou letech jsem našel novou lásku.Teď ji mám za manželku 10 let a známe se 15 let.Rok po svatbě se nám narodilo první dítě.Zanedlouho se mi,ale svěřila,že mi byla několik měsíců před svatbou nevěrná.Byla pracovně asi dva měsíce na pracovní cestě v zahraničí a přesto,že jsme si denně volali a hrdličkovali jak se na sebe těšíme, tak se tam několikrát vyspala se spolubydlícím. Přiznala se mi a já byl vděčný,že mi to řekla.I když fyzická nevěra je pro mne to nejhorší.Já totiž sex beru jako opravdové intimní spojení mezi mužem a ženou jako ( neporušitelnou svátost ) .Vyříkali jsme si to a časem jsem jí odpustil a také z velké části na to zapomněl ( nepředhazoval jsem jí to )

Byli jsme spolu šťastní a zplodili ještě syna.Teď po 9 letech.Přišel zase osudový večer kdy se mi přiznala,že má poměr se spolupracovníkem.Citově asi tak 5 měsíců a fyzicky poslední měsíc ( podle jejích slov ) 5x spolu v autě po práci.Jsem si vědom,že poslední rok jsem jí bral jako samozřejmost a lásku jsem už tak nehrotil jako na začátku vztahu,ale stále jsem jí říkal jak si jí vážím a jak jí miluji.O děti se stará ukázkově,sex úžasný,občas výměna názorů,ale vše mi připadalo v normě.Ona moc dobře věděla jak nenávidím nevěru a tím měla i jistotu v mou věrnost.Pokazil jsem , že na její 30let narozeniny jsem jí nedal nic výjmečného ( jen víno,a nějaké dobroty ) a pomohl jsem jí z organizovat oslavu.Všechno co chceme si můžem koupit přes rok,tak jsem ji prostě ničím neohromil.Jo a na poslední vánoce jsem koupil víno nějaké drobnosti a zabalil do krabice od bot.Toto mi vyčítá,že jsem na ni úplně zapomněl a za to co pro nás dělá jí nijak nepřekvapím.Bohužel k vůli vytíženosti v práci a také pohodlnosti jsem jí nevzal do kina.K vůli dětem na samostatnou večeři. Není na peníze,ale mohl jsem být já slušnější a přeci něco vymyslet. Stále jsme jen řešili děti,učení,práce a ještě jsem chodil po práci na brigády. V domácnosti byla vytížená na plno a já taky i s prací.Podle toho jak jsme se snažili si to vyříkat,tak jí chyběl zájem o ní a pochopení.Jenže mě to nikdy neřekla,že jsme ve vztahu tak stagnovali.Že mi to naznačovala,ale já jsem chlap a pokud mi to neřekne naplno,tak si toho nevšimnu!Teď se domlouváme, že nezůstanem spolu jen kvůli dětem,ale zkusíme to opět od znova.Jenže nejsme ani jeden přesvědčeni,že to půjde zase na 100% jak to bylo v minulosti a ona se bojí,že časem to sklouzne zase do starých kolejí.Domluvili jsme se,že se budem navzájem hlídat ať to zase není jen o práci a starostech.Ten její dement jí podle mne nabídl vše co já jsem jí nedával, jenže ona mu říkala co jí u nás chybí, takže si myslím že toho jen využil.On není rozvedený,má 3 děti a rozpadlou rodinu.Ještě k tomu je od ní starší o 20 let!

Otázka zní: mám jí ještě věřit? Samozřejmě i já se budu snažit napravit své chyby. Nechci ji ztratit protože je nejlepší : milenka,maminka,kamarádka a umí se o domácnost a děti postarat. Ale štve mne,že zašla až tak moc za mnou stanovenou hranici a několikrát! Mnohokrát jsem se jí ptal jestli mne miluje,jestli je mi věrná a jestli mi nechce něco říct.Možná se budete smát,ale ten poslední měsíc co sním šous..la v autě, jsem něco vnitřně cítili,že se něco špatného dějě. Stejně mi vždy odpověděla jsem ti věrná a nechci ti nic říct.Až po tolika měsících a několika šoustů v autě se mi sama přiznala.Hodně mě bolí,že se na něho vždy těšila a taky připravovala,že budou mít sex po práci.Měla ho snad i za zrozeného prince a mne jen za živitele rodiny co jí má jen na sex,úklid a děti.

Nemám se komu svěřit ( vždy jsem na to měl jedinou osobu na celém světě co jsem jí ve všem věřil, jí ),tak jsem to napsal alespoň sem.Omlouvám se za chyby,ale jsem fakt rozrušený a srdce na 1000 kousků.Napadá někoho nějaké řešení jak z toho ven, abychom byli zase šťastní?

 

 

83 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

16x
avatar martincakl
Věřit? Vy ji ještě hodláte věřit? No, moznaz Vás časem církev prohlásí za svatého, co já vím.
Co s tím? No.. věděl bych, ale nevím zda to chcete slyšet. Ale však to víte také.

 

pet32
hodnocení

9x

Vaše paní byla nevěrná, jelikož se vám přiznala, přehodila vinu na vás. Vy tady řešíte co jste udělal špatně, vy nic. To víte jen o nevěře, ke které se sama přiznala. Protože ona ví, že jí vždycky odpustíte, ona vás bude podvádět dál. Jste si jistý, že jsou děti vaše? Pro mě by to byl konec manželství, nechala bych udělat testy DNA a rozvod.

Život je moc krátký, chcete v takovém manželství pokračovat?

 

asd1
hodnocení

8x

Podvedla dvakrát, tak věřit se jí nedá. Takže je čistě na tobě jestli ti nevadí že píchá s jiným a zůstaneš s ní, nebo jí kopneš do zadku a najdeš si někoho spolehlivějšího.

Zvířátka to moc neřeší, jak je samička + samec tak hup na to, jde jinej tak zase hup...

To nemáte tak docela pravdu,tak třeba vlci si jsou věrní po celý jejich život,když jeden uhyne,ten druhý ho dlouho nepřežije ůdajně se utrápí.

 

motak
hodnocení

7x
Evidentně vaše žena potrebuje vetsiho chlapa. I podle té zpovědi jste spis ženská...

 

jenda2*
hodnocení

7x

Děláte si srandu? Věřit uliční rajdě? Ještě dmes má mít od vás sbaleno a nazdar. Ještě dotáhne nějakou chorobu a budete to mít i s bonusem. Evidentně je veselá v rozkroku a postižená na hlavu...

 

vek
hodnocení

6x

Asi je to tak, že pokud svou ženu chcete mít i nadále, tak jí musíte přijmout i s těmi jejími nevěrami, co byly a co ještě přijdou.

 

liska5
hodnocení

6x

Jen nechápu, proč se Ti svěřovala. *alene*

Chtěla Tě ranit, pokořit nebo vyhecovat sdělením, jak je náruživá a nezdrženlivá?

Vždyť si šla pro ránu. Třeba ji chtěla dostat...Nebo má v Tobě vrbu, když neudrží tajemství?

Znám paní, co toho svýho pouští na zálety, že on to ocení...

 

pb®
hodnocení

6x
Spokojená a milovaná žena nemá důvod hledat jinde.

Nezlobte se, ale myslíte si, že on svou ženu nemiluje, a je tedy vinen za to, co ona dělá? Podle počtu hodnocení ale nejste sama, kdo má tenhle názor. Dost se tomu divím. Asi jsem ovlivněný tím, že jsem taky muž, protože jsem na straně tazatele.

juran
Jenže jak jsem měl vědět nebo tušit, že není spokojená?Ze jí něco schází? Milovaná byla a z mé strany jsem jí to dával dost najevo.Nejsem sračka,ale udivuje mne,jak pro většinu pisatelu je prožití několika šťastných let,jen malé bezvýznamné nic.Asi jsem čekal nějaké jiné řešení,ale musím tady dát za pravdu hodně lidem.
Jsem přesvědčena, že opravdu dobrou vzájemnou komunikaci zvládne málokdo. Nejsem vyjímkou. Mne by při komunikaci téma o výkalech tak moc vadilo, až by úplně pokazilo komunikaci.
Žena může muži vysvětlovat něco sebedokonaleji. To ale není zárukou, že jí muž dobře rozumí a že on se v komunikaci nebude řadě témat vyhýbat. Pokuste se některá slova nechat úplně zmizet. Jinak se druhý pak začne bránit a nesouhlas jen přejde mlčením, kterému nebudete rozumět. Na komunikaci dost záleží, žena může mít pocit, že si jí muž už neváží a proto s ní mluví určitým stylem. Pak ale přijde jiný muž, který s ní mluví s pokorou a úctou..
arny1

Tohle co píšete je nesmysl,stačí trocha alkoholu a chlapa který umí balit ženy a je to.

Vidíte a u cikánů to funguje tak,když ji občas nevybuší kožich,tak ji prý nemá rád,to vypadá,že ta vaše na to taky čeká,já bych si ji vzal -DOparády-že by z ní chlupy lítaly a ne že bych s ní diskutoval o jejím hlídání,na to by ji zašla chut.

 

njn*
hodnocení

6x

tohle jsem taky zažil, byl jsem taky hodný, my byli dvacet let, pak přišla třetí nevěra a totální zamilování a byl konec...vše došlo až k rozvodu, přestože byly děti. Myslím, že pokud to udělala dvakrát, bude to dělat znova nebuď naivní jako já...teď jsem řešil něco podobného s přítelkyní, raději jsem to už ukončil, nechci se už trápit...

 

hodnocení

5x
avatar dabel
Pokud sní chceš zústat i dál nezbyde ti nic jinýho než to nechat bejt a neřešit to
Stejně at bys udělal co bys udělal nepomohlo by to ona pokud bude chtít to stejně udělá kdykoliv znova jen mi překvapuje že je tak hloupá a ještě se tim chlubí
Asi bych si taky našel bokovku a dělal si co se mi líbí
Protože pokud spolu chcete zústat asi hlavně kvúli dětem tak se toho ani moc jinýho dělat nedá

 

vilik*
hodnocení

4x
Já bych se jí dotýkal už jenom násadou od hrábí. Pro jistotu, nikdy nevíte, co přinese domů.

 

hodnocení

3x
avatar kapkanadeje

Zdravím. Tady moc rady nepomohou. Rozhodnout se musíte sám. Buď s ní buďte a smiřte se s tím, že je taková jaká je, nebo jděte od sebe. Zkusit můžete manželskou poradnu. Navrhněte jí to. Ta nedůvěra mezi vámi ale zůstane. Myslete při svém rozhodování hlavně na děti. Ať nežijí v dusném a nepříjemném prostředí.


doplněno 24.10.20 22:57:

Juran - jak to budete řešit, záleží jen na vás. Ale Vy děláte z manželky oběť, omlouváte její nevěry. Opakovaně Vás podvedla, přesto se jí chcete držet. Asi víte proč.. Nesoudím, je to Váš život. Ale jak jsem psala - myslete na děti, ať nežijí sice s vámi oběma, ale v naprosto napjaté a dusné atmosféře!

 

marta1
hodnocení

3x

Buď jste chlap a uděláte si s ní pořádek, nebo vůl, tak trpte ... jinak nemá cenu radit.

 

hodnocení

2x

@juran - Otázka zní: mám jí ještě věřit?

Omyl - otázka zní: "Chci s ní žít i když vím, že se to kdykoli může opakovat?" - a to vy zřejmě chcete, protože "je nejlepší : milenka,maminka,kamarádka". Pokud vám nevadí, že nevíte dne ani hodiny, kdy se vám zase "svěří", tak žijte.

juran
hodnocení

Toto je hodně zajímavé k zamyšlení.Dík za názor

 

pterasek
hodnocení

2x

Z psychologického hlediska je problém i v tom, že ve vašem dotazu si to téměř kladete za vinu, jakoby ste snad za to mohl. Nebude se vám to líbit, ale řada vztahů je asymetrická - jeden miluje o hodně méně, než ten druhý. U toho druhého navíc může jít o jakousi citovou závislost, třeba na základě špatné zkušenosti či modelu z dětství, případně kvůli nižšímu sebevědomí, apod.

Jednorázová nevěra či chvilkové pobláznění se dá pochopit i odpustit. Ale žena, která si po práci chodí užívat do auta (což značí opravdu silnou touhu či potřebu s ohledem na nekomfort a toleranci takového prostředi), se opravdu nezmění, a ani jí to asi netrápí. Fakt, že vám o tom řekla, včetně detailů (jak dlouho, kde...) svědčí hodně o tom, že jí vaše utrpení nezajímá, či dokonce z něj má radost, a zároveň že (a teď jsou dvě možnosti) A) je si jistá, že ji neopustíte, má vás za slabocha. B) chce, abyste se rozešli a ona se mohla soustředit na svého nového muže.

Tak či tak, nikdy u ní nenaleznete důvěru ani lásku, kterou očekáváte a kterou - soudě dle vašeho popisu - nabízíte a tak nějak očekáváte. Pokud s ní zůstanete, nikdy si nebudete (a to oprávněn) jistý, že vám nezahýbá, budete paranoidní a žárlivý, a jí to časem k nevěře dovede, i kdyby k ní snad jinak nedošlo.

Jsou děti vůbec vaše? Chcete zbytek života strávit s někým, kdo si vás neváží? Koho nezajímá, že vám ubližuje, že vás zraňuje? Protože to pak nejste ve vztahu, ale jen trpíte člověka, na kterém jste závislý.

 

jurajjuraj*
hodnocení

2x

staci precist nadpis a zbytek neni nutno cist, jednoduche, bud budes naivni parohac i po treti, ctvrte, pate ... anebo ji kopni do prdele

 

michalverner
hodnocení

2x

Přestaňte s tou sebelítostí a ať si táhne.Když lhala jednou bude lhát znovu.Blbce co se omlouvá že se polepší bych ze sebe nedělal protože pro ní budete ještě větší nula než už jste.

 

sykorka*
hodnocení

2x

Juran, chápu, že nechcete ničit fungující rodinu s dětmi a zahodit 10 hezkých let... v této situaci bych asi manželce jednoznačně oznámila - ještě jedna nevěra a bude rozchod! možná bych si dala i jako podmínku jít do poradny...

 

vek
hodnocení

2x

Každopádně vás lituju. Musí to být hrozné být v jedné domácnosti s člověkem, který vás zradil, že mu už nemůžte důvěřovat. Ono to bolí když zradí kamarád, kamarádka, ale když je to životní partner, to bolí o to víc. Snad si vás za to aspoň cení, že jste jí někam neposlal. Obětoval jste se, kdyby se vám to aspoň v dobrém vrátilo.

juran
05.11.20 09:49
hodnocení

Děkuji

 

hodnocení

2x
avatar stir
Těch důvodů, proč vám to řekla může být daleko více. Může tam být pohlavní choroba a ty důsledky můžou být drastické, takže s pravdou musí ven. Taky těhotenství, zvláště pokud jste doma v té době sex neměli a nemá to na koho hodit. Taky jí mohl milenec vyhrožovat, že vše prozradí, pokud se s ním třeba rozejde, takže to musela řešit ona sama. Nebo si toho mohli všimnout ostatní kolegové v práci... V takových případech je lepší jít s pravdou ven než se to pak dozvědět od jiných a na základě této důvěry se pokusit vztah stmelit. Pak jsou důvody motivační a to může být například to, že je ve vztahu s vámi nespokojená a nechce v něm setrvat, tak to prostě na rovinu řekne. Anebo vám chce prostě jen ublížit. Další důvod je ten, že jí to vnitřně sžírá a potřebuje se toho tlaku zbavit, protože to sama nezvládá a tak se toho jednoduše zbaví tím, že vám to řekne, ať se s tím poperete sám. Zajímavé je, že po tomto sdělení se nevěrným partnerům uleví natolik, že již necítí žádnou vinu, protože pravdu řekli a pokračují v mileneckem vztahu vesele dál, zvláště v případech, kdy se o tom doma moc nemluví, rozvod není na pořadu dne a oni mají pevnou půdu pod nohama. Je třeba si položit otázku, proč mám nést já sám zátěž za partnerovo provinění, když je to jeho problém. Zajímavé je, že drtivá většina nevěrných přiznává, že je třeba mlčet a nic nepřiznat, ale zároveň dodává, že by chtěli o nevěře partnera vědět. Dvojí pohled, podle toho na které straně se člověk nachází. Většina nevěrných se dále snaží tu svoji vinu přehodit na partnera a začnou mu předhazovat jeho nedostatky nebo třeba u vás ten dárek, kterým jste ji nepotěšil. Tím se snaží svůj prohřešek ještě více očistit, ale to je více méně důsledek nekomunikace v rodině. Neuvědomuje si svoje provinění, nezvládá ho sama, tak to prostě přenese na nevinného partnera. Tady je na místě manželská poradna a psycholog, což může k setrvání ve vztahu pomoct, aniž by si to dotyčná dokázala přiznat, jenže takovou osobu je právě těžké k tomu psychologovi dostat. Vždyť ona se vinná necítí, tak nemá důvod nikam chodit. Neuvědomuje si to, co udělala a již nemá žádné výčitky. Proto může být v budoucnu nevěrná zase a opět bez výčitek, protože ona za nic přece nemůže. Přiznání nevěry ale může mít účinky i přesně opačné než si nevěrník přál. V některých rodinách to může být jako kdyby právě vybuchla bomba a následuje rozvod. Místo nastolení znovudůvěry je prostě konec. Mnohdy to nemusí být konec okamžitý, ale dlouhodobá neschopnost vést normální život dovede manželství k rozvodu i po několika letech, protože důvěra ve vztahu chybí a člověk prostě nezapomíná. Pokud si člověk svoji vinu dokáže přiznat a milenecký vztah ukončit sám a nehrozí riziko prozrazení, je lépe nic doma neříkat a svoje tajemství si nechat sám pro sebe. Pak to manželství může být i šťastné.

 

hodnocení

1x

Já řešila opačný problém - nevěrný manžel , neustále sem odpouštěla a naslouchala slibům že už bude věrný,po 5 letech sem to vzdala ,rozvedla sem se,neměla jsem už sílu odpouštět, tahle situace mě dovedla na úplné dno,zničilo mě to. Radím utíkat a začít si žít sám podle sebe.

Zase to berte z toho lepšího úhlu pohledu. Dala jste mu šanci nebo několik šancí na nápravu a že je nevyužil je už jen jeho problém. Třeba si ho nějaká jeho milenka vzala k sobě, kterou bude podvádět dál.

 

hodnocení

1x

Nevím proč, ale strašně mi to připomíná tento dotaz. Stejně dlouhé, hodně podobné v obsahu. *co*

 

xenofob
hodnocení

1x

at se manželka k tomu socanovi co nemá pár stokorun na hodinový hotel a rozpadlo se mu manželství odstěhuje...ty si najdi o 20 let nladší ženu...

nebo si ho vemte k sobě a budete žít ve třech...samozrejme i intimně, říká se tomu sendvič...v každém případě máš teď rozpadlé manželství sám...

nebo to neřeš, až víc zestárneš a dojde to testtosteron bude ti to jedno

 

jenda2*
hodnocení

1x

Jednou je to náhoda, dvakrát je to zvyk !

 

mak*
hodnocení

1x

Zas bude nevěrná a zas se přizná, takže veřit jí můžete. Ale vy jste to myslel asi tak, jestli vám teď už bude věrná, na to je bohužel jednoduchá odpověď: Nebude. Chybu neděláte ani tak v tom, že jí nekoupíte k narozeninám kožich, ale spíš v tom, že si vybíráte stále stejný typ žen. Vybíráte si typ žen, které chtějí být stále zamilovány a to s jedním partnerem prostě nejde. Zamilování je chemický proces v těle, který by se dal přirovnat k opilosti. A stejně, jako nelze být trvale oplilý z jedné lahve alkoholu, tak nelze být trvale zamilovaný do stejného partnera. Veškeré snahy "začít znovu jsou" marné, vy bohužel máte jen dvě možnosti: Rozvést se s ní nebo jí nevěru začít tolerovat. V životě je vždy něco za něco, buď můžete mít atraktivní vášnivou, ale i nevěrnou, nebo věrnou puťku. To, že vám nevěru vždy přizná není její klad, ale naopak zápor. Ona si přiznáním vlastně vynucuje odpuštění. Takže místo toho aby vás nechala žít ve sladké nevědomosti a ji žralo svědomí, tak se drze přizná a je v pohodě, protože ona se přeci čestně přiznala, ovšem vy psychicky strádáte.

No a jestli mě napadá řešení, abyste byli šťastni? Napadá mě jediné. Není to štěstí jak si ho představujete vy, ale svého druhu štěstí to je. Naučte se žít s tím, že bude občas nevěrná. Třeba i tak, že ty drahé dárky nebudete kupovat jí, ale sobě jako odpustek za její nevěru.

 

hodnocení

1x
avatar stir
Já myslím, že vaše žena vás nemiluje. Kdyby vás milovala, nevěra ji ani nenapadne a možná jednorázový úlet se ještě odpustit dá. Jenže ona vás nepodvedla jednou ani dvakrát, ale plánovaně několikrát a o to je to horší. Když se po práci pravidelně schází s kolegou v autě, to mi normální nepřijde a už vůbec ne v době, kdy jste spolu plánovali svatbu a ona spavala celé dva měsíce s jiným na pracovní cestě. A hlavně, kdyby vás měla aspoň trochu ráda, nikdy vám to neřekne, aby vám tím nezpusobila velkou bolest. Nejspíš měla uvnitř výčitky svědomí a protože se s tím sama neuměla srovnat, řekla vám to a přenesla to všechno na vás, ať se s tím srovnate sám. To ukazuje, že má sebe sama raději a za svoje prohřešky ať trpíte vy. A vy se cítíte provinile? Spousta nevěrníků se téměř vždy snaží tu svoji vinu hodit na druhého, aby tím odvedli pozornost jinam. Jestli myslíte, že bude líp? Možná, těžko říct. Neslibujte si, že si budete všechno říkat, spíš naopak, jak říkával Plzák - zatloukat, zatloukat a zatloukat! Raději ať už vám nikdy nic neříká. Ale i tak ty myšlenky když se jen trochu někde zpozdí vás budou neustále provázet. Jestli to chcete zkusit, možná by měla smysl manželská poradna i psycholog zároveň, ale právě tohle ti nevěrníci nejvíc odmítají, protože se necítí vinní. Já myslím, že ji tam nedostanete a docela by mě to zajímalo. No a pak je třeba si taky spočítat ztracené roky a co dál můžete ztratit, protože rozvodem můžete ztratit hodně nejen peněz, ale i času a dále platit výživné na dvě děti dalších X let a začínat někde znovu od nuly nebo z mínusu není jednoduché. Jednodušší to je, když by byl majetek pouze váš, na druhou stranu jsou někteří bohatí paroháči šťastní, protože rozchodem by si sice zachovali svoji hrdost, ale o hodně by přišli a byli chudí napořád. Takže co je pro vás lepší? Musíte si odpovědět sám a ne se domlouvat s ní, protože ona si bude hájit svoje zájmy, má u vás bezpečí, postaráno o děti, domácnost, finance a kdykoliv ji někdo požádá o sex, tak ani okem nemrkne, protože bude vědět, že jí zase odpustite. A ještě horší je, že to dělá s kolegou z práce, který ji pak může ještě pěkně veřejně pošpinit. Podle mě je hloupá, že se tím ještě chlubí doma...

 

janm*
hodnocení

1x

Zdravím

Každý "má něco", každá žena "má něco", záleží zda to "něco" je pro vás snesitelné... Něvěra dobrá není ale někdy než ta je horší "dršťková" kterou jsou některé ženské schopné krmit svého chlapa "každý den" a pak se diví že jim chlap uteče...

 

arny1
hodnocení

1x

Tohle jsem zažil s bývaloou ženou.Nechápal jsem proč se přiznala.Poprvé odpuštěno,podruhé ztráta důvěry a konec vztahu.

Ptáte se jestli jí mate věřit:NEVĚŘTE

Chcete s ní být?Klidně buďte je to vaše věc,jen musíte počítat s tím že budete opakovaně paroháč a nedej bože nakažený pohlavní nemocí.

Hlavně se nehrabte v tom co jste udělal špatně.Tohle přesně chce aby jste se cítil zle Vy a Ona byla v pohodě.Buďto vás má ráda jaký jste nebo ne.

 

break
hodnocení

1x

Po mých zkušenostech bych ji ukázal dveře. Za pár let to bude řešit znovu a znovu. Kašli na ni, svět se nezboří a někde je lepší

 

hodnocení

1x
avatar karhak

Nechápu proč Vám to řikala, možná trochu úchylka... aby Vás ponížila nebo jí to tížilo a myslela že se jí uleví. Ale spíš bych to viděl na to první. To že vám řekla o dvou nevěrách neznamená že byly jen dvě. Myslíte že by se přiznala že sla swingres? Takže když jednou, tak vždy když bude chuť a příležitost. Máte možnost sklonit hlavu a trpět jí to. Nebo se zvednout a poslat jí .. tam kam to má rada.

 

anddy
hodnocení

1x

A on se doma přiznal?Co tak mu to oplatit za rozbití rodiny.Spoj se s jeho ženou ať ví co má doma za ...

 

p23®
hodnocení

1x

Zdravím.

Dostal jste již tady spoustu dobrých rad.

Chápu Vás. Také bych nechtěla nevěrného manžela.

Vy jste nic neprovedl, vina je na straně manželky. Nic si nevyčítejte. Už roupama neví co dělat. Má vše. Musíte přitvrdit. Nebo Vám uteče, jako ta první s Italem. Ať si uvědomí, že má dobrého manžela, děti a rodinu. Také může o vše přijít.

Nechodila bych na nějaké brigády, když máte zaměstnání. Věnovala bych se místo toho rodině.

Pokud se chce takovým způsobem chovat, tak ať od rodiny odejde ke svému neschopnému milenci, který má již rozpadlou rodinu. Bude to těžké, ale budete mít klid. Většinou to tak chodí. Pokud rodina žije v klidu, objeví se rozvedený, nesezdaný, neschopný nápadník, který tu dobrou rodinu zničí. Manželka je velice hloupá, když si to neuvědomuje.

Co dělala před svatbou, její věc. Ale pokud je vdaná, dle toho se musí chovat. Pokud je děvka, tak ať o tom aspoň nemluví.

Nevěřila bych ji.

Mohlo by se vše ještě změnit, ale v první řadě se musí změnit manželka. Děvka většinou děvkou zůstane.

Držím palce.

 

juran
hodnocení

Ta první nevěra byla před svatbou a taky jsem dělal různé hlouposti.Tato druhá je horší.Ona vztah s ním ukončí a on odejde z firmy ať se už nepotkají.Myslim si, že si mu postěžovala co jí chybí a co dělám špatně a on toho využil pro svůj prospěch.Ona hloupá mu vše uvěřila.Az teď si uvědomuje o co všechno by přišla.Co všechno jsme dokázali.Nezastavam se jí!A já mám taky všechno zbořit o co jsem se celý život snažil? Zůstal bych sám s deckama.Ucit se s nimi,vodit do školky a školy,atd..Ona už by měla potom život bez starostí a užívala a ja to musel dotáhnout do konce. Teď mi slibuje, že bychom to spolu mohli vše napravit.Jak moje chování tak ona si bude stěžovat a řešit jen semnou.Vy byste to tak udělali? Vyhnat ji a nedát tomu šanci po takové nevěře s oblbnutí?Opravdu jsme toho spolu prožili spoustu a x věcí dokázali.Dik
pet32

Na děti byste nezůstal sám, ona bude stále matka a vy otec. Jestli chcete žít s nevěrnicí, pokračujte. Ona se vám vždycky vyzpovídá, jí se uleví a vy se začnete trápit. Lidé se nemění. Buď ji přijměte i s nevěrou, protože ona vás opět podvede, ale mohla by být ohleduplná a neříkat vám to.

Její milenec odejde z firmy? On má jinou práci?

pteras

Tohle není oblbnutí, to si jen nalháváte. Není to ani její první nevěra, čili jednorázovost je vyloučena, ale popravdě u lidí to funguje tak, že podvedou-li jednou, téměř vždycky se to opakuje. A jak jsem psal v odpovědi, nepovažuje vás nejspíše za dostatečně silného, abyste se rozešel, ví, že jste slabší (což dokazuje i fakt, že se svěřujete na poradně a sám nedokážete rozhodnout...) a že nad vámi má převahu (děti, sex..).

jurajjuraj*

odejde z firmy a uz se nepotkaji? no mozna byt to v roce 80 tak dejmetomu, ale v dnensi dobe mobilu, facebooku, emailu , to jako vazne?

 

juran
hodnocení

Byla to naše domluva, že si vždy reknem dobré i zlé.Dodrzela to a ja nikdy ženu neuhodil
liska5

Kdyby tam nebyly děti, tak bych Ti doporučila odchod. Tady spíš poradnu. Pokud komunikujete, tak se i to dá spravit, protože oba na té situaci máte nějaký svůj podíl. Už jen tím, že jste si toho druhého vzali. Je totiž hodně manželství, kde jeden druhému zahybá, jenže vše se udrží v tajnosti. A když se to provalí, tak pak se musí provinilec vyjádřit, co bude dál. Jestli to skončí, nebo s tím milencem odejde. Nelze to nechat jen tak viset ve vzduchu, aby se to třeba ještě neopakovalo. To by už bylo hodně nefér, i kdybys na tom měl svůj podíl. Tohle přiznání by mělo znamenat tečku za jejím "vedlejšákem". Definitivní. Klidně jí dej ultimátum, když váhá. Jinak se nedá začít znovu a jinak. Ona o rozvodu nemluví?

juran
hodnocení

Probírali jsme i rozvod,ale moc se nám do toho nechce.Jak čtu tady ty rady,tak mě připadá, že spousta lidí vše hned zahazují.Pro mne 10 let spokojeneho manželství je fakt hodně.Byli jsme spolu šťastní až do teď.Kdybych na tom neměl takovou část viny, nebál se samostatné výchovy 2 dětí a bezproblemově si našel jinou, tak už je pryč.Asi jsem moc hodný a bojím se nového vztahu, když vím jake to chce úsilí od obou toho tolik dokázat.Myslim,ze pokud by zase neco provedla ( třeba za dalších 10 let ),tak mi to rekne jako doposud.Pak uz by to bylo jasné řešení.Čtu tady jen samé jak svůj život spláchnout a začít s jinou,ale téměř nic pozitivního.Vždyť jsme byli spolu tolik let šťastní.Jsem jak na vahách.Žít dál ve 4 nebo jen ve 3 s dětmi?
sirokko
No tak ted uz to vtipny neni protoze neverim ze muze existovat tak blbej chlap. Sorry jako.
pteras

Vy tam žádnou vinou nemáte, to je jen obranný mechanismus, který jednak vaše slabší (nemyšleno zle, ale z pohledu psychologie) osobnost využívá, aby se nemusela vyrovnávat s faktem, že vaše žena o vás tolik nestojí, jak si myslíte, a nejste pro ni tak důležitý. Je to zcela běžný jev.

Ve zdravém vztahu, když je problém, tak se řeší - společně, klidně hádkou, ale řeší se. Podvést a vymlouvat se na problémy a nespokojenost, to je mantra všech "poběhlic" a promiskuitních žen i mužů.

Vy máte očividně nějaký nezpracovaný problém, a ona toho zneužívá. Na děti byste sám nezůstal, je jejich matka, musela by se starat a podílet...

@pteras - je jejich matka, musela by se starat a podílet...
Ale nemusela - pokud by souhlasila se svěřením dětí do péče otce a řádně hradila výživné na ně, má "splněno".

juran
Přesně tak. Já jsem nic tak hrozného neudělal, takže mých dětí se nevzdám.Budou vyrůstat ve slušné rodině.Jestli bez ní - bohužel.Jestli i s ní,tak se to stejně jednou dozvědí.Všechno co tu máme napsané si tisknu a ukládám jako knihu bolesti.A jestli se bude stěhovat od nás,tak jí udělám kopii.At taky vidí, jaké je mínění na takové ženy.
Jestli se budete o děti soudit, máte vystaráno na hezkých pár let. Pokud tedy se jich nevzdá dobrovolně. Takže můžete začít šetřit na právníky, protože to bude hodně drahé.

 

juran
hodnocení

Ano děti jsou určitě moje.Vim že pro nekoho je nepochopitelné, že máme takové ujednání si všechno říct,ale zatím mi to řekla a nenatahovala to až se to samo provalí.Vaše všechny názory beru!Nic mne neuráží, protože nevím jak dál a chci slyšet i jiné názory.Ted mi to hodně šrotuje jestli být nad věcí a žít s ní hlavně kvůli minulosti a dětem. Chtěl bych si s ní zase užívat jako těch 9 let.Proto to nechci je tak zahodit.
pet32

Tak se smiřte, že vás bude podvádět, vy se tím budete trápit, to je jí asi jedno. Rozejít se nechcete, proč to řešíte? Kdybyste to nevěděl, byl byste šťastný, ale vy chcete pravdu, pak se trápíte. Hodně štěstí.

pteras

Řekla hned? Vždyť si užívála několik měsíců. Žít s někým kvůli minulosti a nostalgicky na ní lpět typické pro závislou osobnost, ale to už chce řešit s psychologem. Možná byste vyřešil nějaký problém, kvůli kterému ji chcete všechno odpouštět, protože tohle není běžné chování. Dlouhodobé vztahy stojí na důvěře, intimitě, "spiklenectví" - u vás zjevně žena důvěru neřeší, intimitu hledá jinde a čili její vztah k vám je patrně naprosto odlišný od vztahu vašeho k ní.

 

abc
hodnocení

0x

Radit nechci, protoze kazdy to mame doma jine a tech okolnosti je tolik ze co plati pro jednoho nebude platit jinde. Premyslim proto jen, jak bych se zachoval ja. Dokazal bych v dlouholetem manzelstvi s detmi odpustit jednorazovy a neplanovany ulet, ktery se stal jednou a neopakoval se. Take bych pochopil, ze je zena se mnou ve vztahu nespokojena a zacala hledat jinde. Jsem si ale jisty, ze u nas by tomu predchazelo doma dlouhodobe dusno. Moje zena by spise v tomto pripade ode me odesla drive nez by si nekoho jineho nasla. A pokud uz by se tak stalo, nebylo by cesty zpet jak ji znam.

Situaci, kdy by me zena opakovane a planovane podvadela a pak vlastne pripustila ze spolu zustaneme bych z jeji strany bral spise jako povyrazeni. Ne jako stav, kdy se mnou uz nedokazala a nechtela zit. A s neverou z duvodu povyrazeni bych ASI mel dlouhodobe problem. Mozna bych dokazal zit VEDLE ni kuli detem ale duvera uz by byla pryc.

A jen na okraj, ja se sve zeny nikdy neptam, jestli mi je verna, protoze vim, ze je.

 

juran
hodnocení

0x
Děkuji za odpověďi.Nejak si to přeberu a už poradím.Je lepší slišet vice názorů. Dík

 

juran
hodnocení

0x
Jenže jak jsem měl vědět nebo tušit, že není spokojená?Ze jí něco schází? Milovaná byla a z mé strany jsem jí to dával dost najevo.Nejsem sračka,ale udivuje mne,jak pro většinu pisatelu je prožití 9 šťastných let,jen malé bezvýznamné nic.Asi jsem čekal nějaké jiné řešení,ale musím tady dát za pravdu hodně lidem.Takže přemýšlím jestli jed dál, že jí nastavím podmínky a budu věřit že už nezahne,nebo když už tak se opět přizná.Nebo to ukončíme ☹
jurajjuraj*

nic proti ale kdyby jste meli 9 stastnych let spolu tak by te nejspis nepodvadela, takze 9 stastnych tak mozna pro tebe nez ses dozvedel pravdu, za 6 roku tu mozna budes psat to stejne akorat ze bylo 15 stastnych let

liska5

Slíbili jste si, že se budete se vším vzálemně svěřovat. Podruhé se Ti přiznala k nevěře, ale dosud nedokázala sdělit, co jí vlastně v manželství chybí? Možná to bude ono chlapské bouchnutí do stolu, že z Tebe dělá osla. Ty to útrpně skousněš, místo abysi ji seřval a vyhodil jí věci za dveře.

 

jenda2*
hodnocení

0x

Jestli je tohle pro vás nějaký život s ženou duševně narušenou, tak co čekáte, že bude z vašich dětí?

 

kar
hodnocení

0x

Nevěřit - ať jste jaký jste, zabít ji je málo!

 

sebod*
hodnocení

0x

Jednou je NIKDY, dvakrát je VŽDYCKY...

 

gmajlcz
hodnocení

0x
Já vám poradim něco úplně jiného. Vyreste si to sám, nevěra není nic takového strašného. Jinak jste spolu šťastní, tak o co jde? Pro vás je to emocionální závazek, pro ni ne, když chce zustat. Komu to prospěje, když se tím budete zrat, preneste se přes to, nebazirujte na detailech, když nic jiného vám ke štěstí nechybi. Jde to, sama jsem toho důkazem, nehrabat se v ho*nech je cesta ke štěstí. A neptejte se jí, jestli je vám věrná nebo jestli vám něco nechce říct, místo toho ji pomozte s domácnosti a naplánujte něco s dětmi, kde se o ne postarate vy, to je nejlepší afrodiziakum vztahu.
michalverner
Tak to je vrchol.Jemu vadí že ho žena podvádí,že mu lže a tak má doma začít pomáhat a hlídat děti.To by mě zajímalo jestli když se válela s jiným přemýšlela nad tím že to dělá kvůli tomu že on doma nevytřel podlahu.On bude sedět doma hlídat a ona se někde bude mít víc času válet.To je fakt super návod jak tazatele udělat šťastným.
jenda2*
Ta madam je totiz stejna jako ta z dotazu a proto pise takove bludy. Vrana k vrane seda. To nadobi i se spinavou vodou na palici zene.

 

juran
hodnocení

Tak abych to doplnil. Uběhlo několik bolestivých dnů, plných přemýšlení. Zatím jsme spolu a žijem jako manželé. Zkoušíme jestli k sobě najdem cestu.Sex není problém,ale oba cítíme, že vzájemná láska už není tak hezká jak před tím. Uvidíme časem jestli se to vylepší. Zatím jsme to tak nějak hodili za hlavu ať se v tom hnusu nehrabem. Snážíme se oba. Jen se obávám co bude v budoucnu. Samozřejmě bych si přál klidný, hezký vztah. Ale nevím co se jí teď honí hlavou. Každá špatná voda jednou odteče,ale jen aby to netrvalo příliš dlouho.

Ano, špatná voda odteče, ale může přitéct ještě špinavější. Paní je asi dost veselá v rozkroku a Vy jí nestačíte. Za ty roky už dávno zapomněla, co slíbila u oltáře a jde jen za svým chtíčem. Pokud s ní zůstanete, možná sem časem budete dávat další dotazy: Jak vyřešit nevěru ženy - už potřetí, už po sedmé, už po desáté? Nepřála bych Vám to, ale čím hrnek jednou navře, tím pak i smrdí. A nesmíte se divit, když Vám do rodiny třeba přibude i další potomek - kukaččí.

Když je v rodině problémem nevěra, nelepila bych vztah znovu dohromady. Protože se těžko co změní. Raději ji pošlete tam, kam ji srdce a jiné orgány táhnou.

Vy se budete moci uplatnit v divadle v pohádce o Smolíčkovi. S Vašimi parohy to nebude problém. Obsadí Vás do hlavní role jelena. ;) Jen pást se budete muset naučit.

Takže záleží jenom na Vás. Když ji vyrazíte, nebuďte surový, nemá cenu ji zbouchat a něco zlámat. V opačném případě, pokud si ji ponecháte, jste jen bačkora, ne chlap. Budete dál svorně žít a Vám nebude vadit, když paní obšťastní někoho z okruhu Vašich známých. Taková normální rodinka. :-D Jaga.

jurajjuraj*

byt tebou udelam si vetsi diry ve futrech, at se ti ty parohy, jak se budou casem zvetsovat, nepolamou

Sex není problém? Při představě, že tam měla vraženého jiného, tak se mi ani nepostaví. Asi bych se jí hodně dlouho vyhýbal, abych něco nechytl... Doma se tomu tématu snažíte vyhýbat a to je podle mě špatně. Měla by na rovinu říct, proč to dělá a co jí k tomu vede. Byli jste v té manželské psychologické poradně? Vsadím boty, že ji tam nedostanete, protože ona vinu necítí. Takže se nic neděje, všechno je při starém a až se to uklidní, sejde se opět s kolegou v autě.

 

hodnocení

0x
Dvakrát do stejné řeky...
A nebo to udělejte taky(s nezadanou).
A pak jí to s chladnou hlavou doma říct :)

 

peter*
hodnocení

0x

Vase spravanie nemozno oznacit za muzne / chlapske. To je hlavny dovod, preco je vam zena neverna. Zeny podvedome hladaju nieco, co sa vola "alfa samec". Casto to nedokazu pomenovat presne, co to znamena a ani si to nemusia uvedomovat. Vy ste uplakany a defenzivny typ, nevernu zenu tu este obhajujete, skusate sa s nou dohodnut, chybu hladate u seba - ten "nedostatocny" darcek je vrchol vsetkeho. Ona nemusi v tych neverach hladat vacsi penis, lepsie orgazmy alebo viac sexu, ona proste potrebuje mat pri sebe chlapa, niekoho s dominantnym spravanim, vas si asi vybrala na zalozenie rodiny (deti naozaj nemusia byt vase).

Neradim "chlapsky" ju zmlatit ako zito, to je napokon nezakonne. Pri prvej nevere mala dostat jasne ultimatum a mali ste na jeho dodrzani trvat. V posteli jej tiez ukazat, kto je sef, necudoval by som sa, keby bola ten typ, ktory to ma rad odzadu, poriadne vyplieskat po zadku, vytahat za vlasy a pripadne kombinovat s analom.

 

elamsko
hodnocení

0x
Říkáš že se na něho pořád těšila? To bude holka na velký klacky ,stím nic neuděláš ,takový druh ženy ani nebude milovat normálního chlapa jen s velkým. Ta nezůstane věrná nikdy !

 

tj
hodnocení

0x
Není normální být nevěrný(á). Jistě, vztahy se někdy rozpadají, ale nevěra je pěkný hnus. Vaše manželka je skvělá, ale užívá si a bude si i v budoucnu užívat s jinýma. Buď se s tím smiřte, nebo ji pusťte k vodě. Věřit jí v tomhle už nemůžete, to je vám doufám jasné.
van

Je to normálně fyziologické. Je to sociálně společensky od ženy nepřijatelné.

Pravdu má peter* 05.11.20 23:38

Já jen dodám, že při jejím prvním přiznání ji měl vlepit jednu mezi oči a vyhodit z domu. Pokud by přilezla zpátky, ok a už by to pravděpodobně neopakovala anebo alespoň ne tak blbě, že by se to provalilo. Však to píše i liška 5, že si šla pro ránu, a si pravděpodobně jenom ověřila, že má doma bábovku

Takhle si jen otestovala, že je to v pohodě a má svého beta blbečka doma, co je na ní závislý a může si s ním orat...

 

jaj*
hodnocení

0x
Rozchodem, ale to si musím přečíst to s tím Italem
p23®

Nevím,

jak se tady tato žádost o radu objevila. Ale nyní vidím, že je asi už z roku 2020.

To už je asi vše v pořádku, vyřešené.

 

anosno
hodnocení

0x
… pusť to z hlavy. Pokud jinak fungujete a jsou děti, není co řešit.

 

hodnocení

0x
avatar stir
Jaké to má pokračování?

Stire, asi žádné, protože to tenkrát psal člověk, který na toto téma napsal asi tři, nebo čtyři otázky, samozřejmě každou pod jiným nickem. Chvíli ho to bavilo a odpovídal, ale pak se do toho vymýšlení zamotal, a lidé mu přestávali věřit, tak se vytratil jako "smradlavý pšouk". :-D Dneska se k tomu asi těžko už vrátí, ale možné to je. Třeba ho vyprovokuje právě tahle má reakce. ;)

Možná už ho vyhodila úplně a je pod mostem...

 

 


 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma nevera v opilosti

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]