Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
studuji v Ostravě a podařilo se mi zajistit si na léto brigádu (a všichni víme, jak složité je dneska najít nějakou práci na léto), ale musím mít řidičák. A ten nemám a musím si narychlo udělat. Jenže problém je v tom, že potřebuji zdravotní prohlídku a domů to mám hodně daleko a kvůli škole se k němu přes týden nemám šanci dostat. A nejsem si jistý, jestli by byl schopen mi ho zaslat poštou. Ten má problém i napsat mi léky, když jsem nemocnej.
Proto prosím o radu. Měl někdo z Vás podobný problém? Případně i jak se mu ho podařilo vyřešit?
Díky za každou radu. Petr O.
Petře, taky mi připadá, že by bylo nejlepší změnit praktického lékaře a přepsat se do Ostravy.
Já bych mohla doporučit Moje ambulance, kde chodím taky a tam jsem dokonce tuším četla, že pro studenty je potvrzení na řidičský průkaz dokonce zdarma. Nakonec, jestli budete studovat v Ostravě déle, bude jen dobře, když budete mít lékaře blíž a později ho můžete stejně změnit. Nemluvě o tom, že z nástinu vašeho lékaře vyplývá, že to taková ztráta nebude
Přiznám se, že o registraci v Ostravě jsem zatím moc nepřemýšlel. Přeci jenom u mého současného lékaře jsme celá rodina a máme k němu určitou loajalitu. Ale vzhledem k tomu, že budu v Ostravě ještě nějaký čas studovat, tak by možná nebylo od věci přejít k nějakému místnímu lékaři. Jestli se můžu zeptat, co je ta Moje Ambulance za zdravotnické zařízení? Nikdy jsem o ní neslyšel. Tak jestli byste byla tak hodná a napsala nějaký základní popis či zkušenosti s ní?
Děkuji
Já bych, Petře, došel k "nějakému" obvodovému doktorovi v Ostravě a zeptal jsem se ho, zdali mi udělá prohlídku i když jsem z Rasošek. Přeci jen jsou to peníze pro něj...
To mě napadlo též, ale nejsem si jistý, jestli je to vůbec možné. Jestli mi jen tak může vystavit potvrzení, když u něj nejsem veden a vůbec mě nezná. Myslíte, že je to možné?