Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,chci se zeptat,proč mi společnost Hello bank zablokovala účet po té,když jsem jim po telefonu nahlásil,že mám nové telefonní číslo. A proto si ho chci změnit za to staré,kterým jsem se přihlašoval do bankovnictví.
Děkuji za odpověď
Měl jste nejdřív vypsat žádost..zavolejte na infolinku, určitě budete muset na pobočku.
V případě změny telefonního čísla Vám po uložení žádosti zavoláme a dalším postupem Vás provedeme. hellobank.cz/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.