Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Proč zablokovaný účet

Od: gary odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,chci se zeptat,proč mi společnost Hello bank zablokovala účet po té,když jsem jim po telefonu nahlásil,že mám nové telefonní číslo. A proto si ho chci změnit za to staré,kterým jsem se přihlašoval do bankovnictví.

Děkuji za odpověď

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

donpapa
hodnocení

6x

Zřejmě nějaká bezpečnostní lhůta. Stačí zavolat na info linku a jistě vám rádi odpoví.

 

hodnocení

6x

Měl jste nejdřív vypsat žádost..zavolejte na infolinku, určitě budete muset na pobočku.

V případě změny telefonního čísla Vám po uložení žádosti zavoláme a dalším postupem Vás provedeme. hellobank.cz/...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]