Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Problém se soustředěním

Od: marc odpovědí: 4 změna:
Dobrý den. Mám problém se soustředěním se. Když něco dělám, během chvíle mi létají myšlenky všude možně kolem. Nedokážu se soustředit na jednu věc. I když například koukám na film, přemýšlím u toho o jiných věcech, o práci, co musím kdy udělat, co jsem si chtěla dohledat na internetu a podobně. Existují třeba nějaká cvičení na soustředění? Nebo něco podobného? Nebo co se s tím dá dělat, aby se to zlepšilo? Studuji ještě dálkově VŠ a problém se soustředit mám i ve škole nebo u učení. Naučit se nějakou látku mi potom samozřejmě trvá mnohem déle než by trvalo normálně. Čekají mě státnice a chtěla bych to do té doby nějak vylepšit.

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

olinl
hodnocení

1x

Vyzkoušej Omega-3 mastné kyseliny se složkou EPA na koncentraci. Osobně se cítím po kapslích s Omega3 soustředěnější, živější, méně unavený, ale po cca 10 hodinách účinkem mizí.

zanzibar*
hodnocení

1x

Jo, to znám. Obyčejná porucha pozornosti. S tím je třeba se naučit žít, je to vrozená vada. Nejsilnější lék je pevná vůle. Doplnit omega kyseliny, minerály . Aktuálně se mi stalo, že jsem přehlédla číslo tramvaje, místo do 7,jsem nastoupila do 17,a jela úplně někde jinde ,během jízdy jsem telefonovala a zjistila to tedy dost pozdě. Jo, kdyby se ta porucha dala omezit pouze na učení, to by byla nádhera...

hodnocení

1x

Zkus si najít na netu Schultzův autogenní trénink (AT), jeho postup. Vytvořil ho německý lékař, psychiatr a neurolog. Jeho nácvik jsem se učila kdysi dávno sama podle knížky "Pomoz si sám, stejně ti nikdo jiný nepomůže". V ní byl autogenní trénink popsán jednoduše i pro samouky, tenkrát net nebyl resp neměla jsem k němu přístup.