Nejste přihlášen/a.
Lze nějakým způsobem upozornit eshop Mall, že má na svých stránkách chybu?
Konkrétně nabízí stelivo Cats Best Ök/..., ale na fotce má Cats Best Original a naopak u popisu Cats Best Original má fotku Cats Best ÖkoPlus. Před pár měsíci jsem koupila ÖkoPlus, dostala Original. Neřešila jsem to, potřebovala jsem stelivo hned. Ovšem teď fakt ale chci ÖkoPlus. Nevím, jestli skladníci připravují zboží podle fotky. Nechce se mi to řešit přes reklamace, objednat jedno, dostat druhé, ihned reklamovat, že dodali něco jiného, protože mají chybu na stránkách. Chtěla bych, aby chybu opravili ještě před tím, než nakoupím. Ale ať hledám jak hledám, nenašla jsem, jak je na chybu upozornit.
Úplně dole na stránce vlevo máte: Potřebujete poradit? U nás vyřešíte svůj dotaz rychle a jednoduše. Kontaktujte nás
Pokud kliknete na kontaktujte nás, rozbalí se okno a vpravo je chci položit dotaz a vybrat informace ke zboží, tam můžete na chybu upozornit.
@pb není zač
Podle fotky zboží nepřipravují, na to mají kódy zboží. Ale dejte vědět, jak jste pochodila, tu samou chybu tam mají od chvíle, kdy to začali prodávat a já sama jim dvakrát psala..slíbili nápravu a jak je vidět, pořád je to tam.
Aha, no to jste mě nepotěšila. Ovšem nechápu, proč mi dali Original, když jsem objednala a na faktuře bylo Oko plus. Neřešila jsem to, stelivo jsem potřebovala a taky jsem si nebyla úplně jistá, protože jsem rok používala stelivo jiné a k tomuhle se vracela. Tak pár dní počkám, objednám a jestli mi dají zase original, rovnou to budu reklamovat. Naštěstí mám výdejnu Mall kousek od baráku.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.