Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
jakou máte zkušenost s lékárnami Benu? Přijdou vám dobře zásobené?
Objednávali jste si někdy z e-shopu? Za jak dlouho vám zboží přišlo?
Ráda bych si koupila jeden lék bez předpisu, ale nikde se mi na stránkách nepodařilo najít, jestli je ten lék dostupný přímo v lékárně... A že by se muselo všechno objednávat mi nesedí. Nerada bych tam šla zbytečně.
Ahoj.
Benu lékárna (eshop) je skvělá.
Objednávám od nich dlouhou dobu, ještě se mně nestalo, abych s nimi měla problém, ba naopak
Zboží mi prijde do vlastních rukou cca třetí den.
Zavolejte jim a zjistěte, zda daný lék je dostupný - 212 812 812 Volejte Po-Pá od 08:00 do 17:00
kdysi jsme meli takove sluchatko ktere bylo propojene kabelem s pristrojem, na tom se vytukalo cislo a clovek se dovolal kam potreboval, tam se zeptal na co chtel a vedel
dneska to je pro vetsinu lidi jednodussi protoze maji mobil a internet, na interentu zjisti cislo lekarny, na mobilu vytuka cislo a vola, pak jsou lidi kteri o "problemu" dostupnosti leku jsou schopni psat na netu a cekat tri dny na odpoved ktera jim stejne nepomuze
Sortiment léků bez předpisu je jiný v eshopu Benu a jiný v konkrétní lékárně. Pokud se lék, který si chcete koupit nachází v eshopu, objednejte si jej s doručením do Benu lékárny, která je nejblíže vašemu domovu a tam si ho vyzvednete. Doprava je zdarma. Většinou do 2-3 dnů je doručeno. Využívám eshopu Benu a jsem spokojená. Doporučuji.
Obvyklá praxe je taková,že lék na recept ve vaší lékárně vždy mají.Lékař si vždy předem zjistí,zda je lékárna tímto lékem zásobena.Případně napíše náhradní.Zatím se mi stalo jen jednou za mnoho let,že jsem lék nedostal,jen z důvodu,že v určitém období nebyl k mání nikde.Nikde na světovém trhu.
JABRAKA
tak to mas zajimaveho lekare, my mame ve meste asi 12 lekaren ale nikdy nic lekar nezjistuje, to slysim poprve ze neco takoveho funguje , nebo te posila do nejake jeho spriznene?
N e-shopu Benu jsem si objednávala a vše v pohodě.Tady se spíše nabízí otázka, zda lék bez předpisu, který si tam chcete koupit, za jakou cenu ho nabízí a zda se nedá jinde koupit za lepší cenu.
Osobně, než si něco koupím, prověřím cenu na www.heureka.cz. nebo zadám název zboží do hledáčku a napíšu k tomu aktuálně v akci.Vyplatí se podívat kolik si účtují poplatek za doručení, mnohdy je tam poplatek i při osobním převzetí na prodejně.
Zkušenost špatná, už 14 dnů urguji dodání online objednávky. Nejprve ji poslali a ještě ve skladu se poškodila,špatně zabalená. Potom jsem čekala na informace o dodání, a žádné nepřišly. Tak jsem urgovala a dozvěděla se, že objednávku už mám doma! To jsem tedy neměla, další týden čekám na reakci a opět nic, píšu znovu, nic. Teď jsem volala na zákaznický servis a oni stále nevědí jak to s expedicí je. Už od nich neobjednám. Je to příliš velký kolos, kterého zákazník moc nezajímá. Tak Vám přeji více štěstí.
Při dnešním (27.12.2020, cca v 17 hodin) nákupu léků v lékárně, která je v budově Kauflandu v Ostravě - Jih, ulice Výškovická 3086/44, byla za pultem (výdej na recept, takže asi magistra) velice nepříjemná, antipatická a evidentně na celý svět naštvaná postarší paní. Možná proto, že musela sloužit o Vánočních svátcích a ještě k tomu v neděli. To, co jsem potřeboval jem sice dostal, ale odcházel jsem silně znechucen přístupem obsluhy. Takoví lidé nejsou vhodní pro styk s veřejností. V Ostravě je více lékáren, příště půjdu pro léky jinde. Pravděpodobně mají hodně vysoké tržby, když mohou odhánět zákazníky. V mých 71 létech opravdu nejsem zvědavý na tak nepříjemný způsob jednání. Jako vysokoškolský vzdělaný člověk by paní magistra, mohla mít profesionální přístup k zákazníkům, jinak na svém místě nemá co dělat. I já ještě ve svém věku podnikám a k zákazníkům bych si takový způsob jednání nikdy nedovolil.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.