Dobrý den, loňský rok nám za vyúčtování teplé vody dodavatel vracel 8000,-CZK. Letos nám přišel nedoplatek za vodu 15000,- i když se spotřeba nijak zásadně nenavýšila. Bylo to prý způsobeno tím, že měřáky špatně měřily, takže v tomhle vyúčtování je v tom ten přeplatek co nám vraceli zpětně naůčtován. Má na to dodavatel právo? Lze se proti tomu nějak bránit?
Porovnej si množství odebrané vody za jednotlivé roky až pět roků zpátky.
Z toho se pak dá odhadovat, jestli se ti z nějakého důvodu zvýšila spotřeba a nebo je spotřeba stále přibližně stejná a pak by takový rozdíl být ve vyúčtování neměl.
Pro lepší orientaci ve svých spotřebách a odběrech svých energií, si dělěj u všeho měsíční zápisy stavů měřidel. Dá se tak i včas narazit na nějaký nadstandartní, nad limitní odběr a tak ho i dřív a to znamená včas řešit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.