Nejste přihlášen/a.
Dobrý den vážení přátelé
Mám otázku ohledně hemeroidů . Hemeroidy mám cca 28 let a byla doba že jsem ani nevěděl že hemeroidy vůbec mám.Poslední 2 měsíce už začali zlobit pořádně ,koupil jsem nespočet mastí a čajů a bolest jen mírní , ale posledních 4 dny bolest neuvěřitelná ještě nikdy jsem neměl takovou bolest jako mám dnes , už dlouho jsem neměl krev ve stolici až 2 dny zpět normálně exploze krve . Byl jsem u lékařky a napsala mi detralex 500 mg a užívám 2 dny a zatím nezabírá .
Test na rakoviny tlustého střeva jsem postoupil v roce 2018 bohudík negativní . Nemohou pochopit že hemeroidy mám 28 let a dosud jsem neměl až takový problém jako aktuálně poslední 4 dny bolest ne neuvěřitelná . Rady?
Taky jsem kdysi trpěl jak zvíře. Detralex je na zpevnění cévní stěny. Nejezte nic nadýmavého způsobujícího větry, ty rády cévu poškodí. Jezte jogurt a do něho si dejte polévkovou lžičku drceného lněného semínka, třeba víckrát denně, drcenými semínky se nemůžete předávkovat a obsahují velmi mnoho vlákniny a nemají prakticky téměř žádnou chuť. Nebojte, na hemoroidy se neumírá, ale někdy je krve jak na jatkách. Moc netlačte. Já jsem si kdysi po stolici dával na otvor mezi půlky složený toaletní papír, míň to svědilo.
Nejhorší je nechat si to "rozjet". Tohto konstatování vám teď aktuálně nepomůže, ale pro příště: Detralex berte pravidelně v udržovací dávce, ale hned jak pocítíte tam v tom místě problém, vezměte si okamžitě (a u mě to bývá nejčastěji v noci) 2 tbl a pár dní v té zvýšené dávce pokračujte i po odeznění příznaků.
Co teď:
- zvýšená dávka Detralexu co do množství (na začátku i 3 - 4 x denně 2 tbl)
- mazat a chladit (po porodu mi dávali do prstu gumové rukavice zmrznout vodu a pak tam dozadu, a vyměňovat), mast se mi osvědčila Proctoglyvenol - a raději více než méně
- úprava stravy je samozřejmostí
Opravdu si myslíte, že nějaké masti, čípky, Detralex Vám po takové dlouhé době vyléčí hemeroidy?