Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Odešla platba?

Od: nikc® odpovědí: 11 změna:
Dobrý den. Kupovala jsem si něco a při placení kartou mi to psalo v terminálu Přerušeno. Tak jsem to zkusila znovu a opět to psalo to samé. Tak jsem zaplatila hotově. Prodavačka mi dala účtenku. Na účtence je ale napsané, že bylo placeno kartou. Všimla jsem si toho, až když jsem jela zpátky. Teď mám strach, jestli to neodečetlo tu částku. Co myslíte? Jinak jsem se prodavačky ptala, jestli to neodečetlo. Říkala, že to neproběhlo. Děkuju.

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

senior
hodnocení

4x

Stalo se mi také, zase odmítnuto ve vánoční špičce. Zadávalo se tedy dvakrát a nakonec byla platba stržena také dvakrát /do 200 korun/. Dá se to reklamovat u obchodníka, a ten mi dokonce řekl, že si to s bankou vyřídí sám podle sjetiny a peníze mi okamžitě vysázel na ruku, že prý se mu to ten den ukázalo, ale nevěděl, u koho.

Podruhé to bylo při platbě kurýrovi od dodavatele potravin, /opět platba neprovedena, tedy druhý pokus/ tudíž jedna platba byla provedena a druhá byla v blokaci, tohle mají ošetřené. Co jsem obvolávala banku i dodavatele /podpora zákazníkům fungovala dobře/, tak mi řekli, že si pro to už nesáhnou a po týdnu blokaci banka zrušila.

Dobré je si brát všechny potvrzení z terminálu, že byly platby odmítnuty/přerušeny.

Potom stačí výpis z účtu, že bylo třeba strženo dvakrát.

Vše se dá vyřešit, žádné nervy, jsou to jenom mašinky, nedělá to nikdo úmyslně.

Za dva dny si zkontrolujte účet, pokud máte IB.

hodnocení

Žádná účtenka z terminálu nevyjela právě. Jenom na display bylo "přerušeno" napsané.
senior

Dobře, tak asi nic řešit nebudete muset.

A pin jste tedy zadávala?

Já se také bála, jednalo se u té blokace o 1700 korun. Ale vše dobře dopadlo.

hodnocení

Volala jsem do ČS a prý to neodešlo. Tak snad dobrý.

 

hodnocení

2x
avatar maahra
To je jednoduché. Platební terminál a pokladna jsou dva různé přístroje. Některé (většinou větší) prodejny mají pokladnu s terminálem spárovanou, takže při zvoleni platby kartou naskočí částka na terminálu, často to tak ale nebývá. Takže prodavačka zadala na pokladně volbu "platba kartou" a zadala ručně částku na terminálu. Vám platba neproběhla, a když jste nakonec zaplatila hotově, prodavačka jen holt v pokladně zapomněla změnit typ úhrady, takže večer jí nebude sedět kasa.
hodnocení

Ručně částku nezvolila na terminálu.

 

pb®
hodnocení

0x

Počítač či mobil s připojením evidentně máte, to nemáte k účtu internetové bankovnictví, abyste si mohla pohyby na účtu kdykoliv zkontrolovat a nemusela přitom volat do banky?

hodnocení

Představte si, že nemám.
jenda2*

Nemáte? Tak to začíná být např. u KB velký problém. Pobočky postupně ruší a nechávají je jen ve vetších městech.

hodnocení

Jendo2, nemám na dovolené sebou noťas. A používám ho na něm.
Na to stačí jakýkoliv přístroj s připojením. Třeba telefon :)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]